Katarzyna Cichopek wprowadza do sprzedaży biżuterię własnej marki YA
Aktorka serialowa Katarzyna Cichopek wprowadza na rynek własną markę biżuterii YA. Za jej kreację i komunikację odpowiada SMI Agency.

Oferta biżuterii YA obejmuje cztery linie: podstawową, a także Więzi, Żywioły i Inicjał. To wisiorki, łańcuszki, zawieszki, medaliony, bransoletki, kolczyki, klipsy, chokery i naszyjniki w łącznie 60 wzorach.
Biżuteria jest produkowana w Polsce ze srebra próby 925 i pokryta 18 karatowym złotem lub srebrnym rodem.
Produkty YA można kupować w sklepie internetowy Yacichopek.pl. Klienci mają możliwość personalizacji biżuterii zarówno w postaci doboru poszczególnych liter, a także w postaci grawerunku, który można wykonać na większości zawieszek i charmsów. Grawerować można np. imię dziecka czy ukochanego/ukochanej albo inną, dowolną treść mieszczącą się na grawerowanym elemencie biżuterii
- Kolekcja YA to coś, co przez lata tliło się w moim sercu. To zbiór obserwacji kobiet, samej siebie i przemyśleń, które zmaterializowały się w pięknej formie i którymi pragnę się z Tobą podzielić - komentuje Katarzyna Cichopek.
- Moment, w którym znalazłam równowagę to moment przełomowy w moim życiu. Zrozumiałam, że moja siła drzemie we mnie. Niezależnie od tego, czy jestem mamą, niezależną kobietą, aktorką czy przyjaciółką moja siła to umiejętność znalezienia swoich YA. Kolekcja, która z marzenia przekształciła się w rzeczywistość, to kolekcja dla kobiet, które znalazły własne YA lub wciąż je poszukują. To kolekcja, dzięki której możesz wyrazić siebie i własne YA - zapewnia.
Za kreację oraz komunikację marki YA odpowiada agencja SMI Agency.
Katarzyna Cichopek dużą popularność zdobyła, grając przez dwie dekady w serialu „M jak miłość”. Wystąpiła też w kilku innych serialach i filmach oraz programach telewizyjnych.
Od początku września br. Cichopek wspólnie z Maciejem Kurzajewskim prowadzi „Pytanie na śniadanie” w TVP2.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Katarzyna Cichopek wprowadza do sprzedaży biżuterię własnej marki YA