“Wybór profesjonalistów”. Rusza kampania wizerunkowa stacji MOYA
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci stacji paliw MOYA, której hasłem jest "Wybór profesjonalistów”. Jej celem jest umocnienie pozycjonowania marki MOYA jako zaufanej, nowoczesnej i odpowiedzialnej społecznie.
Ogólnopolska kampania marki MOYA obejmuje emisję spotów w telewizji, działania digitalowe, social media, a także outdoor. Hasło przewodnie „Jakość, która służy wszystkim” ma budować długofalowe skojarzenia marki MOYA z niezawodnością i profesjonalizmem – czytamy w komunikacie prasowym.
Za kreację, planowanie i zakup mediów odpowiadają agencja They Digital, produkcję spotów zrealizował dom produkcyjny OtoFilm, a za postprodukcję odpowiadało studio Orka. Reżyserem spotu jest Tomek Goldbaum-Wlazinski. Za działania PR odpowiada agencja TellWell.
Celem kampanii jest umocnienie pozycjonowania MOYA jako marki zaufanej, nowoczesnej i odpowiedzialnej społecznie. MOYA nie tylko dostarcza jakościowe paliwa, ale jest integralnym elementem życia i pracy zawodowych kierowców oraz służb ratunkowych, którym towarzyszy w ekstremalnych warunkach: od gór po morze.
– Przygotowując kampanię, opieraliśmy się na szeroko zakrojonych badaniach konsumenckich, które pokazały, że kluczowymi wartościami dla naszych klientów są jakość, bezpieczeństwo i wiarygodność. Chcieliśmy, aby te insighty były fundamentem naszej komunikacji. Dlatego w kampanii oddajemy głos tym, dla których paliwo to nie tylko produkt – to realne wsparcie w codziennej pracy – mówi Monika Ziemba, Marketing & PR Manager w Anwim S.A
Ambasadorami kampanii są prawdziwi profesjonaliści m.in. ratownicy z Fundacji Jednym Śladem, OSP Ratownictwo Wodne Gdynia, jednostka OPOLSAR z psami tropiącymi oraz kierowca rajdowy Gosia Prus – którzy na co dzień korzystają z paliw MOYA.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: “Wybór profesjonalistów”. Rusza kampania wizerunkowa stacji MOYA