SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania wizerunkowa Interii

Portal internetowy Interia.pl (Grupa Polsat Plus) wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Teraz”. Kampania ma podkreślać pozycję serwisu na rynku oraz charakter informacyjny portalu.
 

fot. materiał prasowyfot. materiał prasowy

Jak podawaliśmy ostatnio, w kwietniu br. liderem zasięgowym w gronie wydawców portali horyzontalnych była Grupa Polsat-Interia. Taka sytuacja utrzymuje się od miesięcy i na tym też opiera się najnowsza kampania Interii. W komunikacie wskazano: “Hasło kampanii „Teraz” odnosi się do natychmiastowości. Interia to medium, które 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu trzyma rękę na pulsie, zapewniając swoim użytkownikom szybki, rzetelny i kompleksowy dostęp do najważniejszych informacji. To też symboliczna zmiana warty: teraz to Interia jest numerem jeden w polskim internecie. Portal zdetronizował poprzednich liderów.”

Nowa kampania Interii

– Kampania „Teraz” to esencja tego, czym jest Interia: dynamiczna, aktualna, blisko ludzi i wydarzeń. Jesteśmy na miejscu, gdy coś się dzieje – nie za chwilę, nie jutro – ale teraz. To także moment, w którym potwierdzamy naszą pozycję lidera – teraz Interia jest pierwszym wyborem internautów w Polsce – przekazała mediom Katarzyna Wyszomirska - Wierczewska, dyrektor komunikacji marketingowej Grupy Polsat Plus. 

Kampania obejmuje szerokie działania w telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Heart&Brain we współpracy z zespołem marketingu Interii oraz domem produkcyjnym TFP.   

Czytaj także: Interia rozstaje się z Jakubem Szczepańskim

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania wizerunkowa Interii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pumeks
Jaka dyrektor, takie hasło! A poziom portalu wciąż mizerny.
odpowiedź