Polsat promuje pozycje jesiennej ramówki
Do połowy października br. potrwa kampania jesiennej ramówki Polsatu, która promuje takie pozycje programowe jak m.in. "Światowe Rekordy Guinessa", "Jak oni śpiewają", "Skazany na śmierć" oraz mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europejskiej.
Kampania ruszyła na przełomie sierpnia i września. Jest realizowana w radiu, prasie i internecie oraz z wykorzystaniem outdooru. Za kreację odpowiedzialna była agencja Focus Media Group, a media zaplanował dom mediowy Media Direction.
Telewizja Polsat planuje też kampanie promocyjne kanałów tematycznych Polsat Cafe i Polsat Play. Jak informuje nas Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu, mają one wystartować razem ze startem nowych ramówek tych stacji w połowie września. Spółka zamierza działaniami promocyjnymi wesprzeć też nowy kanał Polsat Futbol, który ruszy 16 września br. W planach jest też kampania stacji informacyjnej Polsat News.
Polsat
Dołącz do dyskusji: Polsat promuje pozycje jesiennej ramówki