Wisła Kraków i VML łączą siły. Agencja pomoże w transformacji marki
TS Wisła Kraków SA nawiązała współpracę z agencją VML, której celem jest wsparcie klubu w transformacji jego marki, komunikacji i procesów sprzedażowych. Pomóc w tym mają najnowsze technologie – sztuczna inteligencja oraz zaawansowana analityka danych.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, ogłoszona współpraca pomiędzy Wisłą Kraków a agencją VML to “formalizacja dotychczasowych, mniej oficjalnych kontaktów, które łączyła wizja i ambicja". Partnerstwo z VML to dla Wisły Kraków kolejny krok w stronę przyszłości, w której tradycja spotyka się z technologią, a pasja do sportu z siłą strategicznego myślenia i kreatywności – podkreślono w dalszej części komunikatu.
“Jestem bardzo podekscytowany możliwością jeszcze bliższej pracy i wymiany doświadczeń z takimi wizjonerami jak CEO Wisły Kraków Jarosław Królewski oraz były CEO FC Liverpool Peter Moore, który niedawno dołączył do zespołu. To dla mnie zaszczyt, że możemy odegrać, choć małą rolę w przeniesieniu niemal 120-letniego klubu piłkarskiego w XXI wiek i wspólnie testować, jak sztuczna inteligencja i analiza danych mogą wspierać jego funkcjonowanie – czy to w budowie wizerunku, w sprzedaży biletów, merchandisingu, czy pozyskiwaniu sponsorów. I najważniejsze – wszyscy ostrzymy sobie zęby na szybki powrót do Ekstraklasy” – zaznacza Dawid Szczepaniak, creative chairman VML w Polsce
“Wierzymy, że Wisła Kraków – jako klub z prawie 120-letnią historią – ma nie tylko obowiązek pielęgnować tradycję, ale też odwagę, by wyznaczać nowe kierunki w świecie sportu. Partnerstwo z VML to nie tylko inwestycja w nowoczesną komunikację, lecz także w przyszłość klubu jako organizacji otwartej na dane, technologię i kreatywność. Łącząc wartości sportowe z kompetencjami lidera branży marketingowej, postaramy się wspólnie stworzyć model współpracy, który może stać się inspiracją dla całego rynku” – ocenia Jarosław Królewski, prezes zarządu TS Wisła Kraków SA
VML Poland pracuje m.in. dla Samsunga, IKEA, T-Mobile czy Bank Pekao SA.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wisła Kraków i VML łączą siły. Agencja pomoże w transformacji marki