SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wisła Kraków i VML łączą siły. Agencja pomoże w transformacji marki

TS Wisła Kraków SA nawiązała współpracę z agencją VML, której celem jest wsparcie klubu w transformacji jego marki, komunikacji i procesów sprzedażowych. Pomóc w tym mają najnowsze technologie – sztuczna inteligencja oraz zaawansowana analityka danych.
 

mat.prasowe mat.prasowe

Jak czytamy w komunikacie prasowym, ogłoszona współpraca pomiędzy Wisłą Kraków a agencją VML to “formalizacja dotychczasowych, mniej oficjalnych kontaktów, które łączyła wizja i ambicja". Partnerstwo z VML to dla Wisły Kraków kolejny krok w stronę przyszłości, w której tradycja spotyka się z technologią, a pasja do sportu z siłą strategicznego myślenia i kreatywności – podkreślono w dalszej części komunikatu. 

“Jestem bardzo podekscytowany możliwością jeszcze bliższej pracy i wymiany doświadczeń z takimi wizjonerami jak CEO Wisły Kraków Jarosław Królewski oraz były CEO FC Liverpool Peter Moore, który niedawno dołączył do zespołu. To dla mnie zaszczyt, że możemy odegrać, choć małą rolę w przeniesieniu niemal 120-letniego klubu piłkarskiego w XXI wiek i wspólnie testować, jak sztuczna inteligencja i analiza danych mogą wspierać jego funkcjonowanie – czy to w budowie wizerunku, w sprzedaży biletów, merchandisingu, czy pozyskiwaniu sponsorów. I najważniejsze – wszyscy ostrzymy sobie zęby na szybki powrót do Ekstraklasy” – zaznacza Dawid Szczepaniak, creative chairman VML w Polsce

“Wierzymy, że Wisła Kraków – jako klub z prawie 120-letnią historią – ma nie tylko obowiązek pielęgnować tradycję, ale też odwagę, by wyznaczać nowe kierunki w świecie sportu. Partnerstwo z VML to nie tylko inwestycja w nowoczesną komunikację, lecz także w przyszłość klubu jako organizacji otwartej na dane, technologię i kreatywność. Łącząc wartości sportowe z kompetencjami lidera branży marketingowej, postaramy się wspólnie stworzyć model współpracy, który może stać się inspiracją dla całego rynku” – ocenia Jarosław Królewski, prezes zarządu TS Wisła Kraków SA

VML Poland pracuje m.in. dla Samsunga, IKEA, T-Mobile czy Bank Pekao SA.

Dołącz do dyskusji: Wisła Kraków i VML łączą siły. Agencja pomoże w transformacji marki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sonia
18 latka szuka s3ks partnera. Kontakt na stronie 𝗭𝗡AMC𝗜𝗘.𝗣𝗟
0 0
odpowiedź