Bartosz Dworzyński dołącza do VML
Do działu Client Engagement agencj VML dołączył Bartosz Dworzyński, który objął stanowisko account supervisor. Będzie prowadził projekty dla marki Samsung.

Bartosz Dworzyński od ponad szesnastu lat działa w branży marketingu i reklamy, łącząc doświadczenie zdobyte w czołowych agencjach z pasją do projektów B2B i B2C. Ostatnio, od ponad 4 lat, był związany z agencją They.pl, gdzie był m.in. senior project/account managerem. Wcześniej pracował w agencji MullenLowe Warsaw jako senior account manager.
Doświadczenie zawodowe zdobywał też w agencjach: Efigence, Red8 Digital. Był marketing managerem w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina.Pracował dla takich marek jak: Santander Bank, BNP Paribas, mBank, L'Oréal, Heineken, Pracuj.pl czy Tubądzi.
Z wykształcenia marketingowiec i teatrolog – ukończył Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego oraz Akademię Teatralną, a także podyplomowe studia z Design Management w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Dworzyński dołącza do VML