VML z influencerską obsługą Samsunga
W wyniku przetargu, Samsung powierzył VML pełną obsługę influencerską dywizji Mobile, Digital Appliances i Visual Display.

Współpraca marki Samsung i agencji VML trwa od 2016 roku. W zakresie działań z influencerami, VML dotychczas obsługiwał markę w obszarze dywizji Mobile oraz projektowo inne dywizje.
W ramach nowej umowy agencja będzie prowadzić wszystkie działania z influencerami dywizji Mobile, Digital Appliances i Visual Display.
– Długofalowa współpraca z Samsung i budowanie komunikacji dla tej marki w oparciu o działania z ambasadorami i influencerami od lat jest benchmarkiem w branży oraz jednym z kluczowych projektów realizowanych przez VML. Jesteśmy bardzo dumni, że Samsung po raz kolejny docenił nasze podejście strategiczno-analityczne oraz nowatorski model współpracy. Otwieramy ten kolejny rozdział z jeszcze większą ekscytacją – komentuje Małgorzata Słychań, influencer head, VML.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: VML z influencerską obsługą Samsunga