Arkadiusz Mogiła associate strategy directorem w Ancymony
Arkadiusz Mogiła wraca do agencji Ancymony po kilkuletniej przerwie. Obejmuje stanowisko associate strategy directora, odpowiadając za rozbudowę departamentu strategii.

Dział strategii będzie kompleksowo obsługiwał klientów agencji — od strategii biznesowej, przez komunikacyjną, aż po mediową.
Arkadiusz Mogiła będzie pełnił funkcję konsultingową w procesach transformacji firm i marek, projektował badania rynku i konsumentów oraz zarządzał zarówno procesami przetargowymi, jak i bieżącą obsługą stałych klientów.
Z agencją Ancymomy związany był już wcześniej, jeszcze przed rebrandingiem (Schulz brand friendly). Współpracował też z GPD oraz agencją Insignia, gdzie pełnił funkcję head of strategy. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu strategii marek i komunikacji – zwłaszcza w branży spożywczej, retailowej i farmaceutycznej.
Współtworzył komunikację dla brandów takich jak: Kaufland, Lidl, Rossmann (Enerbio), MaxiZoo, Kraft Heinz (Pudliszki), Wawel, Stock Polska (Lubelska, Amundsen), FoodWell, Südzucker Polska, McCormick & Company, TBM, NOVI, Optopol, USP Zdrowie, Bausch+Lomb, Angelini Pharma, Orifarm, Novartis, Woodeco, Stowarzyszenie MBU czy Tauron Polska Energia.
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Mogiła associate strategy directorem w Ancymony