„Wbijaj do Rosska po swojego dropa” – Rossmann stawia na młodych raperów
W drogeriach Rossmann wylądował właśnie kolejny kosmetyczny drop produktów do makijażu od Everybody London. Razem z nim wystartowała nowa kampania. Jej twarzami są raperzy Tymek i OG Kamka. Skomponowali oni również piosenkę, która towarzyszy spotom emitowanym w kinach, internecie, a od sierpnia również w telewizji.

„Zaraz wjedzie nowy drop. Nigdy wcześniej nie dostałem go. Wstawać mi się chcę nad ranem. Stanę z Wami przed Rossmannem…” - rapuje Tymek w naszym najnowszym spocie.
Promuje on ideę dropów – limitowanych comiesięcznych ofert produktów znanych marek, dopasowanych do upodobań i potrzeb młodych klientów, dostępnych tylko w drogeriach Rossmann.
Nowa kampania Rossmann
– Chcemy, by młodzi konsumenci, podobnie jak wszyscy, mówili: „Rossmann to moja drogeria”. Dlatego wykorzystujemy moc naszej marki i oferujemy najbardziej pożądane przez nich brandy, w krótkich, limitowanych seriach – co miesiąc czeka na nich nowy drop. W ten sposób marki dostępne w Rossmannie mają szeroką dystrybucję i możliwość dotarcia do młodych konsumentów – mówi Bogdan Maksymiec, chief marketing officer w Rossmannie.
Aktualny drop to ponad 30 produktów do makijażu marki Everybody London.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja GPD, produkcją zaś zajęła się Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: „Wbijaj do Rosska po swojego dropa” – Rossmann stawia na młodych raperów