Rossmann się nie zatrzymuje. Ma w Polsce prawie 2 tys. drogerii, rośnie sprzedaż
Sieć drogerii Rossmann w 2024 roku otworzyła 164 nowe drogerie i ma ich już ponad 1,9 tys. Jej przychody sprzedażowe zwiększyły się o 12,5 proc.
 
                                Rossmann w komunikacie prasowym podał, że w 2024 roku oprócz uruchomienia 164 nowych drogerii (co jest rekordową liczbą w historii firmy w naszym kraju) przeprowadzono remonty i rozbudowy w prawie 150 placówkach.
Do firmy obecnie należy w Polsce 1 925 drogerii. W komunikacie zaznaczyła, że w ub.r. uruchamiała je także w małych miejscowościach, takich jak Mysiadło (województwo mazowieckie), Wojtówce (woj. dolnośląskie) czy Potworowie (woj. łódzkie). Natomiast w Łodzi uruchomiła swoją placówkę numer 50.
Za trzy lata Rossmann chce mieć 2,3 tys. drogerii
W 2025 roku sieć Rossmann ma powiększyć się o ponad 100 drogerii. Firma chce je uruchamiać w galeriach i parkach handlowych oraz w lokalach usługowych na osiedlach mieszkaniowych.
– W najbliższych latach zainwestujemy ponad 1,5 mld zł. W 2028 r. będziemy mieć 2,3 tys. drogerii. Stworzymy tysiące nowych miejsc pracy – wylicza Marcin Grabara, prezes Rossmann SDP.
CZYTAJ TEŻ: W telewizji najmocniej reklamowane sklepy. Lidl i dwie inne sieci przed Biedronką
Firma wypracowała w 2024 roku 17,9 mld zł przychodów, co wobec 15,9 mld zł rok wcześniej oznacza wzrost o 12,5 proc. To sprzedaż zarówno w jej placówkach stacjonarnych, jak i sklepie internetowym, który od dawna jest w czołówce najpopularniejszych platform e-commerce w Polsce. W grudniu 2024 roku odwiedziło go 9,17 mln internautów, spędzając tam średnio po 10 minut i 27 sekund (według badania Mediapanel).
W komunikacie nie podano wyników rentowności Rossmann SDP. Jak analizowaliśmy szczegółowo, w 2023 roku spółka przy 13,35 mld zł przychodów netto zarobiła na czysto 1,31 mld zł, wobec 1,12 mld zł rok wcześniej. Średnioroczne zatrudnienie w firmie wynosiło 14 841 etatów.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                        Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”         Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                        Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?         Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                        Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?         Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                        Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu          
                         
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Rossmann się nie zatrzymuje. Ma w Polsce prawie 2 tys. drogerii, rośnie sprzedaż