Co oglądamy w Netfliksie? Oto hity I kwartału
Format rozrywkowy zniknął z Kanału Zero. Raptem cztery odcinki
Jak Temu wyprzedziło Allegro? "Nowoczesna wersja telezakupów"
Netflix w kolejnym dołku w Polsce. Mocno w górę Disney+ i CDA Premium
Brak internetu i telewizji nocą? Operatorzy o tym, z czego wynikają takie przerwy
Aplikacja SkyShowtime pojawi się na kolejnych dekoderach
Spora grzywna za instalację aplikacji do piractwa IPTV
Powstanie drugi sezon serialu „The Pitt” Maxa. Będzie o cięciach w służbie zdrowia
Z PAP odchodzi były szef działu społecznego
Jak druga kadencja Trumpa wpłynie na media? “Zaskakuje mnie brak alarmu w mediach informacyjnych”
Przegrana Białego Domu. Musi przywrócić wstęp dziennikarzom Associated Press
„Gość Niedzielny” w odświeżonej szacie graficznej. Dodatek telewizyjny z TV Republika
Jedna czwarta więcej z cyfrowego outdooru. Digital Network dalej rośnie
„Biały Lotos” to żyła złota dla marek. Kto na nim zarobił?
W poszukiwaniu przetargu idealnego. Jak zrobić przetarg, do którego nikt się nie przyczepi?
W Warszawie rusza Dentsu Lab. Skupi się na AI
Kiedy zakończy się likwidacja mediów publicznych? Szef RMN podał termin
Sąd ukarał Świrskiego za blokowanie pieniędzy dla TVP
TOK FM ma nowe logo. Będą zmiany w ramówce
Radio Nowy Świat z atrakcjami dla patronów. Rowerowy rajd, wyjazdowe audycje i koncerty
Debata z dziennikarzami TVP, TVN i Polsatu. W Republice i wPolsce emocje, buczenie
Spot Sławomira Mentzena z materiałami Polsatu zniknął z sieci
ZUS z nowym rzecznikiem prasowym
Fundacja Fairtrade Polska po raz kolejny zaufała Big Picture
Krajowy Instytut Mediów bez kluczowych managerów
Czego i gdzie słuchają przedstawiciele różnych pokoleń?
PKO BP szuka dostawcy badań UX
Trzaskowski zdecydowanie na czele. Jaka przewaga Nawrockiego nad Mentzenem?
Korona Chrobrego wraca po 1000 latach dzięki AI
Te witryny i aplikacje odwiedzamy najczęściej. Interia z Polsatem na czele przed RASP
Apple obejdzie cła Trumpa? Chce przewieźć 600 ton iPhone’ów
Pierwszy holding reklamowy podpisuje unijny Pakt o AI
Nowy wiceprezes Banku Pekao. Zarządzał pionem cyfrowym w mBanku
600 mln zł dla Brzoski, 600 mln dla Solorza. CCC ma eobuwie prawie w całości
Cła nie spodobały się Elonowi Muskowi. Interwencja u Trumpa
Nadawca TV Trwam dostał odszkodowanie bez podstaw? PZU zawiadamia prokuraturę
To nie koniec technohorroru. Recenzja nowego sezonu „Czarnego lustra”
Powstanie drugi sezon hitu Netfliksa „Dojrzewanie”
Bank Pekao S.A. przygotował kolejną odsłonę gry Money Tycoon w Fortnite, w której wprowadza szereg nowości. Dostępny jest także konkurs dla graczy z atrakcyjnymi nagrodami. Nowi klienci banku w specjalnej promocji do 31 marca br. mogą również otworzyć Konto Przekorzystne z kartami z wizerunkiem gamingowym i otrzymać bonusy nawet do 400 zł.
Po raz pierwszy w historii pomiarów badania Mediapanel w kategorii zakupy online platforma Temu wyprzedziła Allegro. Jak do tego doszło? Azjatycka platforma zdominowała reklamowo przestrzeń digitalową. – To podejście oparte na zaktywizowanej społeczności wokół marki, dającej Temu przewagę tam, gdzie Allegro wciąż opiera się na klasycznych kampaniach brandowych – mówi Rafał Gruszkiewicz.
Od początku września 2025 roku wiceprezesem Banku Pekao będzie Michał Panowicz. Poprzednio pracował w Boston Consulting Group, a wcześniej m.in. w mBanku, Nordea Banku i Microsofcie.
CCC sfinalizowało przejęcie 20,3 proc. akcji Modivo, właściciela eobuwia, od spółek Zygmunta Solorza, Rafała Brzoski i Damiana Zapłaty. Podmioty Solorza i Brzoski dostały za te walory po ok. 600 mln zł.
W badaniu Mediapanel ma zostać wprowadzony przynajmniej jeden nowy wskaźnik pokazujący popularność platform e-commerce. Odpowiadające za to badanie spółki PBI i Gemius chcą skonsultować zmianę z podmiotami z tej branży. Obecnie pod względem liczny realnych użytkowników liderem jest w Polsce w segmencie e-commerce Allegro, ale depcze mu po piętach Temu.
Azjatycka platforma e-commerce Temu poszerza współpracę z firmą logistyczną DHL Group. Chce, żeby w Europie do 80 proc. obrotów na platformie generowali lokalni partnerzy handlowi.
Firma InPost zdecydowała o rozpoczęciu skupu swoich akcji na potrzeby programów motywacyjnych dla jej topowych menedżerów.
Koncern odzieżowy LPP chce w ciągu najbliższych trzech lat otworzyć ponad 4,5 tys. sklepów, głównie pod szyldem Sinsay, oraz podwoić swoje przychody i zysk EBITDA. W 2027 r. Sinsay ma generować trzy czwarte przychodów, a jego sklepy będą uruchamiane głównie w miastach mających do 50 tys. mieszkańców. – Sinsay to wielki handel w małym mieście – podkreślił szef firmy Marek Piechocki.
Z aplikacji mobilnej InPostu korzysta już prawie 14 mln Polaków, użytkowników szybko zdobywa też usługa płatności InPost Pay. Firma planuje wprowadzenie na rynkach zagranicznych swojego programu lojalnościowego, opartego na InCoinach.
Według wstępnych danych przychody spółki odzieżowej Answear.com ze sprzedaży internetowej w pierwszym kwartale 2025 roku poszły w górę o 19 proc. Firma jest zadowolona z zimowych wyprzedaży i początku sprzedaży kolekcji wiosennej.
Inwestowanie na rynku Forex to sztuka balansowania między ryzykiem a potencjalnym zyskiem. Zagrożenie stratą jest jego nieodłączną częścią i nie da się go wyeliminować. Mimo wszystko są elementy, nad którymi trader ma pełną kontrolę – często to właśnie one decydują o sukcesie. W poniższym artykule wyjaśniamy, w czym rzecz.
W 2024 roku internetowy sklep spożywczy Frisco (należący do grupy Eurocash) zwiększył przychody o 23 proc., mimo spadku w czwartym kwartale średniej wartości koszyka zakupowego. Na platformie było o jedną więcej klientów niż przed rokiem.
Koncern odzieżowy LPP w zeszłym roku finansowym osiągnął rekordowe przychody i zysk w swojej historii. Wpływy firmy wzrosły o 16 proc., przy czym w przypadku sieci Sinsay, liczącej już ponad 1,5 tys. sklepów stacjonarnych dynamika przekraczała 40 proc.
Lisek.App, wiodący gracz na polskim rynku quick commerce, debiutuje w Portugalii pod nową marką Rapos.App. Firma zacznie działalność w tym kraju od Lizbony. Wejściu na rynek towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa.
Na początku maja prezesem Allegro zostanie Marcin Kuśmierz, do niedawna szef Shopera. Zastąpi Roya Perticucciego, którego odejście z władz Allegro zapowiedziano kilka miesięcy temu.
Z usługi Allegro Pay korzysta już 2,2 mln internautów, a w ub.r. zakupy z odroczonymi płatnościami stanowiły już prawie 14 proc. obrotów Allegro. Platforma coraz więcej na tym zarabia.
W połowie kwietnia z Allegro zniknie kilka kategorii produktów erotycznych. Równocześnie platforma zmieni zasady handlu lekami bez recepty: nie będzie pobierać opłat za wystawianie produktów, tylko prowizję przy sprzedaży.
W 2024 roku grupa InPost dostarczyła 1,1 mld paczek. Jej przychody poszły w górę o 23,5 proc., a zysk netto sięgnął 1,25 mld zł, o 93 proc. więcej niż przed rokiem. Mocno poprawiła się zyskowność firmy na rynkach zagranicznych.
W 2024 roku Grupa Pracuj przy wzroście przychodów o 6,3 proc. zarobiła na czysto 208,8 mln zł. Procentowo wyniki firmy najmocniej w górę poszły w Ukrainie. Zarząd spółki chce, by na dywidendę przeznaczyć 143,35 mln zł, czyli po 2,10 zł na akcję.
Ruszyła szersza współpraca Allegro z firmą logistyczną DHL eCommerce. Na mocy nowej umowy z realizowanych przez nią dostaw mogą korzystać w ramach programu Allegro Delivery.
Sprzedająca e-booki i audiobooki firma Legimi zwiększyła w 2024 roku skonsolidowane przychody o 39 proc., m.in. dzięki podwyżce opłat. Natomiast wzrost liczby jej klientów był niższy niż wcześniej, a dynamikę wpływów i rentowność w czwartym kwartale osłabiły konsekwencje zmiany w prawie autorskim i sporu z częścią wydawców.
Według GUS lutym br. sprzedaż detaliczna w cenach stałych była o 0,5 proc. niższa niż przed rokiem, podczas gdy analitycy spodziewali się wzrostu o ponad 3 proc. W internecie zrealizowano już 9 proc. łącznych zakupów.
Zapisz się do newslettera