SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Inglot z globalną platformą e-commerce

Polska marka kosmetyczna Inglot uruchomiła na 28 rynkach globalną platformę e-commerce. Chce w ten sposób zapewnić spójne i nowoczesne doświadczenie zakupowe dla klientów na całym świecie. 

mat.pras. mat.pras.

Nowa platforma marki Inglot oferuje intuicyjną nawigację i maksymalne dopasowanie do potrzeb użytkowników. Jej layout ma odpowiadać globalnej tożsamości Inglota, a treści na niej prezentowane oraz oferta są dostosowane do lokalnych rynków. 

Celem wdrożenia nowej platformy jest zwiększenie poziomu personalizacji – platforma ma oferować konsumentom trafniejsze rekomendacje i inspiracje.

Zobacz też: Inglot wprowadza program lojalnościowy

Inglot podkreśla, że nowa platforma jest również elementem spójnej komunikacji i budowania emocjonalnej relacji z klientem. Ma też odzwierciedlać wartości marki, a jednocześnie być elastyczna i wrażliwa na różnorodność kulturową i konsumencką w poszczególnych krajach. 

Poprzez nową platformę e-commerce Inglot chce także wzmacniać globalną pozycję firmy i umożliwić dalszą ekspansję, zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i wschodzących.

Dołącz do dyskusji: Inglot z globalną platformą e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl