Klikasz na opis wibratora, a smartfon wibruje. Nietypowy pomysł Rossmanna
Sieć drogerii Rossmann chce przyciągnąć uwagę użytkowników swojej aplikacji w dość nietuzinkowy sposób. Gdy ktoś zainteresowany np. zakupem wibratora, kliknie w opis wybranego produktu z tej kategorii w aplikacji, jego smartfon zacznie wibrować.

– Od niedawna, przy przeglądaniu wybranych akcesoriów erotycznych w aplikacji Rossmann PL, przez kilka sekund smartfon wibruje. Chcieliśmy w ten sposób zwrócić uwagę na tę kategorię produktów – potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agata Nowakowska, rzeczniczka prasowa drogerii Rossmann.
Rozwiązanie to zastosowano w odniesieniu do akcesoriów erotycznych. Spotkało się z uznaniem wielu ekspertów m.in. od reklamy, który wyrażali swoje opinie w komentarzach na LinkedIn.
“Zarąbisty pomysł. Fajne user experience” – ocenił Mateusz Siekierka, senior IT recruiter w Ntiative IT Recruitment. Kacper Gugała, założyciel Partnerplace dodał: “Świetna sprawa! Przy okazji warto podmienić, że ja np. mam ogromny szacunek dla Rossmana za normalizację seksualności (w pozytywnym sensie). Mam wrażenie, że ich decyzja o umieszczeniu takich produktów na półkach zrobiła więcej dobrego niż 1000 kampanii edukacyjnych”.
“Ale jaki to fajny i kreatywny pomysł! Bez niepotrzebnego tabu i ograniczania się. Jestem fanką tego projektu!” – skomentowała Alicja Łącka z Erli.pl, a Grzegorz Góralczyk z Go2NFT zauważył: “ działa, a nawet gdyby nie działało to każdy po takim newsie zainstaluje aplikację i sprawdzi”.
Z aplikacji Rossmann korzysta 10 mln Polaków.
Dołącz do dyskusji: Klikasz na opis wibratora, a smartfon wibruje. Nietypowy pomysł Rossmanna
a nie czekaj, tego jednak nie chcem wiedzieć.