SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie sprzedaż tygodnika "Ozon"

Czy "Ozon" poprawia wyniki? Tak twierdzi wydawca pisma prezentując wyniki sprzedaży.

Wg informacji firmy "Ozon Media", wydawcy tygodnika "Ozon", zmiany w składzie zarządu wydawnictwa, nowe kierownictwo tytułu dokonane dwa miesiące temu oraz nowa kampania reklamowa, która ruszyła w październiku, przynoszą pozytywne efekty.

- W październiku są już zauważalne efekty dotyczące wzrostu sprzedaży. Numer 26 tygodnika( 13 październik) został sprzedany w nakładzie 73 000 egzemplarzy ( co daje przyrost o prawie 100% w stosunku do efektów z lipca) - informuje Mirosława Łomnicka,  Dyrektor d/s marketingu i PR Wydawnictwa Ozon Media.

W ciągu dwóch i pół miesiąca (od połowy lipca do końca września) nowy zarząd dokonał gruntownej przebudowy pisma. Powołano nowy skład osobowy działu marketingu i działu  reklamy, redakcja zmieniła się w 80 %.W samym piśmie zmieniono tytułu działów, poprawiono layout i przeprowadzono lifting winiety. Zarząd spółki ograniczył koszty firmy o 30 % - dodaje Łomnicka.

Od stycznia 2006 wydawnictwo ma przynosić zyski.

Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż tygodnika "Ozon"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl