1,33 mln widzów nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, TVP2 wiceliderem
Nowy program „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” oglądało średnio 1,33 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 1,05 mln zł.

Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, wyemitowanych w okresie od 7 listopada do 5 grudnia 2020 roku wyniosła 1,33 mln osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 9,20 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,50 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była w soboty o godz. 20.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek. Śledziło go średnio 1,85 mln osób.

TVP2 w czasie emisji „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie była TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 10,01 proc.), trzeci - TVN (filmy fabularne i „Lego Masters”; 7,46 proc.), a czwarty - Polsat (pasmo filmowe; 5,76 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka była druga.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 1,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W ramach nowego show „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” stacja przypomina widzom kultowe programy i seriale. Cykl prowadzi Tomasz Kammel a kapitanami drużyn są Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie drużyny gwiazd związanych z popularnymi produkcjami Dwójki.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 1,33 mln widzów nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, TVP2 wiceliderem