21 marca rusza platforma nC+. Jaka będzie nowa oferta?
Nowa platforma cyfrowa nC+, która powstanie z połączenia n i Cyfry+, wystartuje 21 marca br. Już ruszyła kampania promocyjna nC+ i jej strona internetowa. Z podanych informacji wynika, że nastąpią zmiany w pakiecie Canal+.

Christian Anting, wiceprezes ds. programowych i produktu w nC+ w TVN zapowiedział, że start nowej platformy nC+ nastąpi 21 marca 2013 roku. - To nie tylko początek wiosny, ale dzień historyczny dla Canal+, bo właśnie 21 marca 18 lat temu Canal rozpoczął nadawanie w Polsce - dodał Anting,
Na razie nie ujawniono szczegółów oferty, ale Anting zapowiedział, że będzie ona bardzo elastyczna. Oferta ma zawierać najlepsze elementy z łączących się platformy Cyfra+ i n, czyli najbogatszą ofertę premium oraz takie funkcjonalności jak 3D, VOD, internet czy PVR.
W piątek ruszyła strona internetowa nC+ oraz jej profil na Facebooku. Wystartowała także kampania reklamowa nowego operatora, której elementem jest emitowany już telewizji spot reklamowy.
>>> Ruszyła kampania platformy nC+. „Nowa definicja rozrywki” (zobacz spot)
Ze spotu wynika, że w ramach nowego pakietu Canal+ nadawane będą takie stacje jak Canal+, Canal+ Family, Canal+ Family 2, Canal+ Film, Canal+ Film 2, Canal+ Sport (nie ma już stacji Canal+ Gol i Canal+Weekend), w ofercie pozostaje za to kanał nSport HD, a znikają cztery kanały nPremium.
nC+ nadal ma też oferować kanały tematyczne Canal+ Cyfrowego Ale kino+, Planete+, Kuchnia+, Domo+, MiniMini+ oraz TeleTOON+/Hyper+. W ofercie nowego operatora pojawią się też m.in. kanały TVN24 HD, Discovery Channel HD, FOX HD, BBC Knowledge HD, dostępne dotąd tylko w n.
Platforma n na koniec 2012 roku miała milion abonentów. Cyfra+ nie podała liczby swoich klientów na koniec ub.r., rok wcześniej w jej bazie było około 1,6 mln abonentów.
Połączenie obu platform to efekt transakcji sfinalizowanej 30 listopada ub.r. W jej ramach TVN wniósł platformę n do Cyfry + w zamian za 32 proc. udziałów w połączonej platformie nC+. Grupa Canal+ stała się właścicielem 51 proc. udziałów w nC+, zaś pozostałe 17 proc. udziałów zachowała spółka UPC Polska (dowiedz się więcej).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 21 marca rusza platforma nC+. Jaka będzie nowa oferta?