SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

5,5 mln widzów śledziło finałowy bieg Justyny Kowalczyk

Prawie 5,44 mln widzów śledziło ostatnie zawody Pucharu Świata w biegach narciarskich w Val Di Fiemme z udziałem Justyny Kowalczyk, która wygrała w ogólnej klasyfikacji imprezy.

Ostatni bieg, w którym Polka była pierwsza, Dwójka transmitowała w zeszłą niedzielę o 12.20. Zapewnił on stacji aż 40,74 proc. udziału w grupie 4+ i 36,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

Niedzielne zawody cieszyły się największą popularnością spośród wszystkich dziewięciu wyścigów, które odbyły się w ramach Tour de Ski 2012. Wszystkie pokazywała na swojej antenie TVP 2, a oglądało je tam średnio 2,65 mln widzów, co dawało stacji odpowiednio 27,28 proc. i 23,14 proc. udziału w rynku.

  Wszyscy 4+ 16-49
Zawody Data Start Koniec AMR SHR % SHR %
OBERHOF 29-12-2011 14:03 15:11 1 358 982 18,06% 10,89%
OBERHOF 30-12-2011 14:07 14:59 1 805 235 22,50% 17,41%
OBERSTDORF 31-12-2011 14:21 16:25 3 080 625 26,71% 21,99%
OBERSTDORF 01-01-2012 15:39 16:32 3 245 845 23,82% 19,35%
TOBLACH 03-01-2012 15:36 16:32 2 185 116 22,49% 19,86%
TOBLACH 04-01-2012 11:50 13:44 1 412 563 26,54% 19,71%
TOBLACH 05-01-2012 15:15 16:29 2 228 521 24,92% 22,56%
VAL DI FIEMME 07-01-2012 15:35 16:30 3 718 946 31,75% 28,67%
VAL DI FIEMME 08-01-2012 12:20 13:34 5 438 706 40,74% 36,41%
Średnia   2 653 940 27,28% 23,14%


Dane telemetryczne pokazują, że zawody w biegach narciarskich śledzili głównie mężczyźni, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim. 

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 56,91% 118
Kobiety 43,09% 83
Wiek  4-9 1,63% 28
 10-15 2,56% 38
16 - 19 2,05% 37
20 - 24 3,65% 47
25 - 29 5,37% 60
30 - 34 4,21% 51
35 - 39 4,64% 63
40 - 44 4,02% 62
45 - 49 7,21% 107
50 - 54 10,11% 126
55 - 59 13,36% 171
60 41,19% 201
Wlk. miasta Wieś 41,51% 106
< 50 tys. 25,37% 107
50-100 tys. 9,57% 114
100-200 tys. 8,33% 107
> 200 tys. 15,22% 73
Zawód Top management 6,38% 68
Pracownicy średniego szczebla 12,90% 84
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,06% 94
Emeryci 47,04% 185
Inni 15,61% 51
Wykształcenie Podstawowe 51,27% 122
Średnie 32,24% 102
Wyższe 12,31% 89
Inne 4,19% 33


Przychody TVP 2 z reklam emitowanych wokół transmisji wyniosły 690 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: 5,5 mln widzów śledziło finałowy bieg Justyny Kowalczyk

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ech.
W niedzielę KOWALCZYK BYŁA PIERWSZA!! A nie druga. Ignoranci.
Świetna oglądalność :)
0 0
odpowiedź
User
PiotrAntyklerykal
@ech.
Twoj komentarz swidczy o tym,ze to Ty jestes ignorantem.Napisane jest dobrze.Fakt.Na mecie byla pierwsza,ale Tereska Johaug wybiegla po Justynie ze strata 4,49 min.,a na mecie miala strate niecale cztery min.A wiec jezeli wezmiemy pod uwage czas biegu obu zawodniczek wychodzi,ze Johaug wzniesienie pokonala szybciej.Panial?
0 0
odpowiedź
User
bbbb
Bardzo bym prosil o takie zestawienia do meczow pilkarskich ( reprezentacja i TME )
0 0
odpowiedź