500 tys. zł za lokowanie produktu w studiu olimpijskim w TVP. Rusza sprzedaż czasu reklamowego
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rusza ze sprzedażą czasu reklamowego przy transmisji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Najdroższy spot w ofercie kosztuje ponad 140 tys. zł, zaś za tzw. lokowanie produktu w studiu olimpijskim trzeba zapłacić 500 tys. zł.

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej na połowę stycznia zapowiedziało start sprzedaży czasu reklamowego przy transmisjach z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie.
Oferta reklamowa BR TVP dotyczy wszystkich anten TVP oraz serwisów online.
Za spot przy ceremonii otwarcia w TVP1 4 lutego trzeba zapłacić od 24,4 do 39,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.), a za emisję przy ceremonii zamknięcia 20 lutego - od 34,2 do 41 tys. zł.
W ofercie podano ceny dla spotów emitowanych przy transmisjach z konkursów w skokach narciarskich. Najwyższe ceny mają reklamy przy konkursach finałowych - maksymalna stawka to 140,6 tys. zł.
690 tys. za sponsoring skoków
BR TVP proponuje klientom szeroką ofertę sponsorską. Pakiet "Skoki" obejmujący TVP1, TVP Sport i serwisy online,w ramach którego zostanie wyemitowanych 210 billboardów sponsorskich kosztuje 690 tys. zł.
Stawki dla tzw. pakietów ilościowych wynoszą: 30 tys. zł za 40 wskazań sponsorskich i 280 tys. zł za 200 wskazań sponsorskich.
Oficjalni sponsorzy Igrzysk, wśród których są takie marki, jak m.in. Coca-Cola, Procter&Gamble, Toyota, Visa, Samsung mają do dyspozycji tzw. sponsoring tabeli medalowej. Polega to na ulokowaniu logo sponsora podczas ekspozycji tabeli wynikowej w czasie transmisji. Zainteresowany marketer zapłaci za 120 lokowań 220 tys. zł.
BR TVP dopuszcza też lokowanie produktu w studiu olimpijskim - produkt będzie eksponowany przez 5 sekund. Z tego rozwiązania też skorzystać mogą jedynie oficjalni sponsorzy igrzysk. Za 100 lokowań w czasie transmisji przez cały okres trwania Olimpiady trzeba zapłacić 500 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telewizja-polska-zimowe-igrzyska-olimpijskie-pekin-2022-tvp-sport-tvp1-eurosport-jak-ogladac ##
Biuro Reklamy zaznacza, że przy zakupie czasu reklamowego przy Igrzyskach obowiązują upusty wynegocjowane na 2022 rok, wydatki cennikowe w blokach reklamowych przy tych transmisjach wliczają się do rabatu za udział cennika, zostaną również wliczone do wykonania rocznej deklaracji budżetu.
W blokach tych nie ma możliwości zakupu niestandardowych form reklamy, takich jak np. kompresja, blok ekskluzywny, wyłączność konkurencyjna.
TVP wyśle sześć ekip TVP Sport i TVP Info
Telewizja Polska przygotowuje się do Zimowych Igrzysk Olimpijskich, które w lutym 2022 roku odbędą się w Pekinie. Transmisje w TVP1 i TVP Sport będzie można oglądać w godz. 2-17. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, publiczny nadawca wyśle do Chin sześć ekip dziennikarskich.
Zimowe Igrzyska Olimpijskie rozpoczną się 4 lutego 2022 roku i potrwają do 20 lutego. TVP może pokazywać imprezę dzięki sublicencji, którą uzyskała od TVN Grupy Discovery. Wszystkie transmisje będzie można obejrzeć na kanałach Eurosportu i w platformie streamingowej Player.
- Telewizja Polska pokaże 200 godzin transmisji z igrzysk olimpijskich w Pekinie – w TVP1 i TVP Sport, a także na stronie tvpsport.pl i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Wszystkie relacje będą okraszone studiami. Nie zabraknie powtórek najważniejszych transmisji i podsumowań dnia. Na razie możemy ujawnić, że zawody w skokach narciarskich będą komentować: Przemysław Babiarz i Stanisław Snopek - informuje Wirtualnemedia.pl Zespół Rzecznika TVP.

Do stolicy Chin polecą dziennikarze TVP Sport i TVP Info
Dlaczego warto wybrać transmisje TVP? - Jesteśmy zawsze tam, gdzie startują Polacy. TVP skupia się przede wszystkim na występach naszych zawodników - nie tylko pokaże ich zmagania, lecz także przeprowadzi z nimi wywiady tuż po zakończeniu danej konkurencji. Telewizja Polska będzie miała na miejscu 6 ekip reporterskich – 5 z TVP Sport i jedną z TVP Info. Trzy ekipy kanału sportowego TVP będą zlokalizowane w górach (skoki i biegi narciarskie, biathlon), jedna w Pekinie (łyżwiarstwo szybkie i short rack) i jedna w miejscu rozgrywania konkurencji narciarstwa alpejskiego. Dodatkowo na skoczni TVP będzie miała swoje studio, które będzie prowadził Maciej Kurzajewski - informuje nas nadawca publiczny.
Bez transmisji w TVP 4K
Zakończone kilka miesięcy temu Letnie Igrzyska Olimpijskie w Tokio obsługiwało osiem ekip olimpijskich. Podobnie jak podczas olimpiady w Japonii, o godz. 22 w TVP Sport będzie nadawany program „Olimpijski wieczór”. Wcześniej stacja podsumuje najważniejsze momenty igrzysk w danym dniu („Wydarzenia dnia” w godz. 20-21.50).
Podobnie jak w przypadku Tokio, wyłączne prawa do pokazywania igrzysk w jakości 4K ma Eurosport. Nie dojdzie więc do kolejnej reaktywacji TVP 4K, który działał w czasie Euro 2020. Rozrywkowy kanał TVP 4K ruszy dopiero jesienią 2022 roku.
- Kanał TVP 4K nie będzie pokazywał Zimowych Igrzysk Olimpijskich - informuje nas TVP.

Oglądalność Zimowych Igrzysk Olimpijskich
Relacje z ZIO w Pjongczangu w 2018 roku w TVP1 śledziło średnio 622 tys. widzów, w TVP2 - 292 tys., w TVP Sport - 15 tys., w Eurosporcie 1 - 97 tys., a w Eurosporcie 2 - 29 tys. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Oglądalność uruchomionych wówczas okolicznościowych kanałów Eurosportu nie była mierzona przez Nielsena. Większą popularnością cieszyła się poprzednia olimpiada zimowa. Transmisje z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi w 2014 roku do TVP1 przyciągały 2,50 mln widzów, do TVP2 - 1,54 mln, do TVP Info - 482 tys., a do TVP Sport - 101 tys.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 500 tys. zł za lokowanie produktu w studiu olimpijskim w TVP. Rusza sprzedaż czasu reklamowego
No i bardzo małe szanse na jakikolwiek medal.