600 tys. widzów jesiennych odcinków „Minęła 20-ta”. TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsatem News
W okresie od 2 września do 9 października br. magazyn „Minęła 20-ta” śledziło średnio 598 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych w 4+ i drugie miejsce w 16-49.
Wieczorny program TVP Info „Minęła 20-ta” emitowany jest od soboty do czwartku o godz. 20.12. Jego średnia oglądalność w okresie od 2 września do 9 października 2017 roku wyniosła 598 tys. osób, co przełożyło się na 3,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 10 września br. - obejrzało je 759 tys. widzów.

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Michała Rachonia i Adriana Klarenbacha wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24 (2,46 proc. udziału w rynku). Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,83 proc.).
„Fakty” wyprzedziły „Wiadomości” we wrześniu. „Wydarzenia” po raz pierwszy w historii wygrały z „Teleexpressem”
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy jest TVN24.

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,52 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 600 tys. widzów jesiennych odcinków „Minęła 20-ta”. TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsatem News