Agencja badawcza OpinionWay wchodzi do Polski
Francuska agencja badawcza OpinionWay uruchomiła działalność w Polsce. Kieruje nią Nicolas Curtelin.
OpinionWay zajmuje się badaniami marketingowymi i społecznymi. - Jesteśmy agencją full service realizującą badania ilościowe i jakościowe, więc realizujemy zarówno zlecenia firm i podmiotów komercyjnych, jak i badania dla sektora publicznego. Firma specjalizuje się w nowatorskich sposobach badania przez internet - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Sztabiński, odpowiedzialny za rozwój biznesu OpinionWay na polskim rynku.
OpinionWay z dwoma biurami w Polsce
Firma zatrudnia sześć osób, prowadzi biura w Krakowie i Warszawie. Dodatkowe rekrutacje prowadzone są obecnie w pionie produkcji.
Dyrektorem zarządzającym OpinionWay w Polsce jest jest Nicolas Curtelin
- OpinionWay rozwija się od kilku lat jako grupa. Jest więc obecna w Północnej Afryce, Azji a Polska jest obiecującym i stabilnym rynkiem i gospodarką - tłumaczy decyzję o wejściu OpinionWay na polski rynek Sztabiński.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja badawcza OpinionWay wchodzi do Polski