Alexa od Amazona obsłuży gości hoteli Marriott
Marriott International podpisał umowę współpracy z Amazonem. Gości w hotelach tej sieci obsłuży za pośrednictwem głośnika Amazan Echo asystentka głosowa Alexa.
Goście hoteli Marroitt za pomocą Alexy będą mogli zamawiać z pokoju posiłki, wzywać obsługę hotelową, zadzwonić na recepcję, a także sterować ogrzewaniem, klimatyzacją czy roletami. Urządzenie pozwoli także na sprawdzenie informacji o hotelu, rezerwacji czy atrakcjach w mieście pobytu.
W przyszłości klienci z własnym urządzeniem Amazon Echo będą mogli podłączyć je pod hotelową sieć, dzięki czemu odtworzą na przykład swoją muzykę czy audiobooka.
Amazon dostarczy Alexę w pierwszej fazie do wybranych pokoi i hoteli. Na razie nie sprecyzowano terminarza zaopatrzenia placówek, wiadomo jednak, że sprzęt trafiać będzie do hoteli z całego portfolio Marriott International (m.in. Marriott, Westin, St. Regis, Aloft i Autograph Collection Hotels).
Marriott International posiada ponad 6,5 tys. obiektów funkcjonujących w 127 krajach, pod 30 różnymi markami.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Alexa od Amazona obsłuży gości hoteli Marriott