Awaria jednego z operatorów GSM w Nielsenie. Brak danych dla finału „Belle Epoque”
Wczoraj miała miejsce awaria jednego z operatorów GSM Nielsen Audience Measurement. Usterka spowodowała ściągnięcie danych oglądalności z 19 kwietnia z mniejszej liczby gospodarstw domowych niż standardowo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W komunikacie wysłanym przez Nielsen Audience Measurement do klientów w czwartek rano napisano, że "dane zostały ściągnięte z 1276 gospodarstw domowych, podczas gdy standardowo produkcja dzienna wynosi ponad 1800 gospodarstw".
Nielsen poinformował portal Wirtualnemedia.pl, że pomimo awarii dane zostały dostarczone do klientów, gdyż ich ważenie przebiegło prawidłowo. - Nasze procedury wymagają, aby zostały one zreprodukowane ponownie w przyszłym tygodniu w oparciu o pełną próbę - mówi nam Mikołaj Piotrowski, dyrektor ds. PR i marketingu w Nielsen Audience Measurement.
Pełne dane oglądalności z 19 kwietnia br. będą dostępne w połowie przyszłego tygodnia. M.in. wtedy otrzymamy wyniki oglądalności dotyczące ostatniego odcinka, pierwszego sezonu serialu „Belle Epoque”, który został wyemitowany dwa dni temu.
Wadliwy nadajnik został już naprawiony przez operatora.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Awaria jednego z operatorów GSM w Nielsenie. Brak danych dla finału „Belle Epoque”