Balbina Wołongiewicz odpowiada za PR sieci Natura Drogerie
Natura Drogerie poszerzyła dział marketingu zatrudniając Balbinę Wołongiewicz na stanowisko PR Managera.
W Drogeriach Natura będzie odpowiedzialna między innymi za zarządzanie wizerunkiem sieci, a także za tworzenie i realizację długookresowej strategii PR.
To nowe utworzone stanowisko w strukturach firmy.
Wołongiewicz posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży public relations. Rozpoczynała swoją karierę zawodową w branży wydawniczej związanej z tematyka biznesową i finansową. Odpowiadała za kampanie direct marketingowe magazynów: „Prawo Bankowe” i „Prawo Reasekuracyjne”. Następnie w Amplico AIG Life zarządzała wizerunkiem międzynarodowej korporacji finansowej. Przez ostatnie lata realizowała projekt autorski w Audioclub.pl, wydawcy audiobooków, gdzie odpowiadała za budowanie i rozwój tego nowego rynku w Polsce.

Balbina Wołongiewicz jest absolwentką Politechniki w St. Petersburgu. Ukończyła studia podyplomowe o kierunku Handel Zagraniczny, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Była wolnym słuchaczem na wydziale marketingu strategicznego w International University of Japan. Jest także absolwentką międzynarodowego kursu LOMA z PR i Marketingu. Biegle mówi po angielsku i rosyjsku a jej hobby to historia, ekonomia, muzyka i karate.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Balbina Wołongiewicz odpowiada za PR sieci Natura Drogerie