„Bez Retuszu” Marka Czyża hitem TVP Info. Widownia rośnie z tygodnia na tydzień
Program „Czyż. Bez Retuszu” po kilku tygodniach emisji gromadzi przed telewizorami średnio 474 tys. oglądających. Oglądalność magazynu rośnie z wydania na wydanie, a TVP Info w czasie jego emisji wygrywa walkę o widza z TVN24 i Polsat News.
Magazyn Marka Czyża zadebiutował na antenie TVP Info 18 maja br. Nadawany jest w niedziele o 20.40, a dotąd stacja pokazała pięć odcinków. Oglądało je średnio 474 tys. widzów, co przełożyło się na 3 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność programu rośnie z tygodnia na tydzień: jego pierwsze wydanie miało 275 tys. widzów, a kolejne odpowiednio: 347 tys., 350 tys. i 637 tys. Najwięcej oglądających (715 tys.) zgromadził nadany w zeszłą niedzielę piąty odcinek. Zaczął się on kilkanaście minut wcześniej i był w całości poświęcony tzw. „aferze podsłuchowej”. Jego gośćmi byli: Ewa Siedlecka, Andrzej Skworz, Piotr Semka, Włodzimierz Czarzasty, Adam Szejnfeld, Krzysztof Borkowski, Artur Dębski i Mariusz Błaszczak.
Oglądalność „Czyż. Bez retuszu” odcinek po odcinku
Dane dzięki uprzejmości TVP | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
18-05-2014 | 275 067 | 1,68% | 0,35% |
01-06-2014 | 346 764 | 2,13% | 0,94% |
08-06-2014 | 350 432 | 2,41% | 0,40% |
15-06-2014 | 636 924 | 4,01% | 1,03% |
22-06-2014 | 714 809 | 4,51% | 0,83% |
Średnio: | 474 158 | 3,00% | 0,71% |
Dane pokazują, że TVP Info w paśmie emisji programu „Czyż. Bez retuszu” wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami informacyjnymi. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN24, emitujący wówczas powtórki „Kawy na ławę” i „Loży prasowej”, co przekłada się na 0,96 proc. udziału. Jeszcze słabiej wypada Polsat News („Państwo w państwie” i „To był dzień”; 0,68 proc. udziału). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej przed TVP Info plasuje się TVN24. Bez zmian trzecia lokata należy do Polsat News.
Oglądalność audycji na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP Info - Czyż. Bez retuszu | 474 158 | 3,00% | 0,71% |
TVN24 | 151 232 | 0,96% | 0,75% |
Polsat News | 107 245 | 0,68% | 0,56% |
Audycja Czyża podnosi średni dobowy udział TVP Info wśród wszystkich widzów, ale obniża go w grupie komercyjnej. Średni wynik informacyjnej stacji TVP w okresie od 18 maja do 22 czerwca br. w grupie 4+ wyniósł 3,25 proc., a w grupie 16-49 - 1,21 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Bez Retuszu” Marka Czyża hitem TVP Info. Widownia rośnie z tygodnia na tydzień