1,19 mln widzów „Blondynki”, TVP1 wiceliderem
Dziewiąty sezon „Blondynki” ogląda średnio 1,19 mln widzów, czyli o 720 tys. osób mniej niż ósmą edycję nadawaną rok temu. Serial daje TVP1 pozycję wicelidera rynku telewizyjnego w 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Produkcja nadawana jest w piątki o godz. 21.00, począwszy od 8 stycznia 2021 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków dziewiątej serii „Blondynki” (pokazanych do 22 stycznia br.) wyniosła 1,19 mln widzów. Przełożyło się to na 8,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 15 stycznia. Przyciągnął on uwagę 1,27 mln osób.

Dla porównania, ósmą edycję serialu, emitowaną na przełomie 2019 i 2020 roku oglądało średnio 1,91 mln widzów, co przełożyło się na 12,74 proc. udziału w 4+, 5,81 proc. w 16-49 i 7,80 proc. w 16-59. Produkcja straciła 720 tys. widzów.
TVP1 w paśmie emisji serialu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, która w tym czasie pokazuje głównie „Postaw na milion”, a jego udział kształtuje się na poziomie 9,35 proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (filmy fabularne; 6,86 proc.) i Polsat (pasmo filmowe; 6,79 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce czwarte.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 1,19 mln widzów „Blondynki”, TVP1 wiceliderem