Dwa nowe pakiety reklamowe w ofercie Mediów Regionalnych
Biuro Reklamy Mediów Regionalnych wprowadziło od marca br. do oferty nowe dwa pakiety reklamowe złożone z bezpłatnych tygodników.
Pierwszy z nich to „Pakiet Free”, który umożliwia klientom zakup kampanii realizowanej w tytułach bezpłatnych Mediów Regionalnych: „MM Lublin”, „MM Szczecin”, „Teraz Białystok”, „Teraz Gorzów”, „Teraz Kielce”, „Teraz Koszalin”, „Teraz Radom”, „Teraz Opole”, „Teraz Rzeszów”, „Teraz Słupsk”, „Teraz Toruń”. Oferuje dotarcie do czytelników w 11 miastach. Łączny nakład wydania czwartkowego tytułów „Teraz” i „MM” to 282 500 tys. egz.
Kolejnym pakietem jest „Pakiet Free+”. W jego skład wchodzą tytuły bezpłatne Mediów Regionalnych oraz tytuły partnerów: „Nasz Olsztyniak”, „Nasz Elbląg” należące do Edytora oraz „City Bydgoszcz” i „City Toruń”, których wydawcą jest Express Media. Pakiet zapewnia dotarcie reklamowe do mieszkańców 14 miast. Łączny nakład czwartkowego wydania gazet objętych pakietem to 384 500 tys. egz.
Tygodniki wchodzące w skład pakietów są liderami w segmencie prasy bezpłatnej w miastach, w których się ukazują, są adresowane do grupy młodych, aktywnych konsumentów i stanowią uzupełnienie „Pakietu 13” dzienników płatnych oferowanych przez Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Reklamy w wymienionych pakietach można zakupić w wydaniu czwartkowym w następujących formatach: cała strona, junior page, pół strony, jedna trzecia oraz jedna czwarta strony.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dwa nowe pakiety reklamowe w ofercie Mediów Regionalnych