EIT Food klientem agencji PR Hub
Europejski Instytut Innowacji i Technologii (EIT) Food CLC North-East wybrał agencję PR Hub do wsparcia koordynacji działań komunikacyjnych w ramach projektu dotyczącego zastosowania innowacji w produkcji artykułów spożywczych. To już kolejna realizacja PR Hub w sektorze rolno-spożywczym.
Europejski Instytut Innowacji i Technologii (EIT) Food to europejska Wspólnota Wiedzy i Innowacji działająca w sektorze rolno-spożywczym. Jej celem jest przyspieszenie innowacyjności i dążenie do bardziej zrównoważonej produkcji w sektorze żywnościowym, a także zwiększenie zaufania konsumentów do produktów spożywczych z uwzględnieniem ich wpływu na zdrowie oraz środowisko naturalne. W Polsce EIT Food działa poprzez swoje centrum kolokacji CLC North-East.
Agencja PR Hub została wybrana w drodze konkursu ofert do wsparcia koordynacji komunikacji projektu dotyczącego wykorzystania jabłek czerwonomiąższowych do produkcji żywności o zwiększonych właściwościach prozdrowotnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Do głównych zadań PR Hub należy koordynacja zaangażowania lokalnych środowisk w projekt, w tym organizacja wydarzenia dla lokalnej społeczności w sadach, a także koordynacja nadzoru nad budową strony www projektu i realizacją filmu dokumentującego udział dzieci z lokalnych szkół w sadzeniu pierwszych w okolicach Tymbarku jabłoni o owocach czerwonomiąższowych.
Agencja PR Hub realizuje liczne projekty dla sektora spożywczego. Jej kluczowymi kompetencjami jest prowadzenie projektów edukacyjnych z obszaru zdrowia i żywienia, w tym projektów realizowanych we współpracy ze środowiskami naukowymi i branżą spożywczą.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: EIT Food klientem agencji PR Hub