Electrolux głównym partnerem serialu „Rodzinka.pl”
Electrolux, szwedzka marka sprzętów AGD, jest głównym partnerem serialu "Rodzinka.pl", który wraca na ekrany TVP tej jesieni. Wystartowała kampania z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, którzy są ambasadorami marki i głównymi bohaterami tej produkcji.

Po kilkuletniej przerwie, znany polski serial komediowy „Rodzinka.pl” powraca na antenę TVP z kolejnym, już 17 sezonem z Maćkiem Musiałem i Olgą Kalicką w rolach głównych.
Aktorzy od lat współpracują z marką Electrolux, a teraz pełnią rolę jej ambasadorów. Oprócz publikacji na prywatnych kanałach twórców, zaplanowano kampanię w prasie lifestylowej i tv guides (offline i online). Aktorzy w wywiadach opowiadają o emocjach związanych z powrotem na plan zdjęciowy, ale również o swoich przyzwyczajeniach i codziennych czynnościach. Kampanię wspierają również działania w mediach społecznościowych.
– Wejście w tak popularny format jest świetną okazją do zaprezentowania naszych innowacyjnych sprzętów zarówno w domu serialowych Boskich, jak i samych ambasadorów. Dzięki tej współpracy, pokazujemy jak pralki, odkurzacze bezprzewodowe, czy piekarniki parowe marki Electrolux łączą nowoczesny design oraz wygodę, ułatwiając codzienne czynności ulubionych bohaterów – mówi Izabela Sługocka, brand activation mManger Electrolux.
To już kolejna odsłona współpracy z Kalicką i Musiałem. W 2024 roku powstał miniserial youtubowy z ich udziałem pt. „Domowe historie”, który pełnił rolę kampanii edukacyjnej w celu szerzenia świadomości na temat tego, jak wybierać najbardziej energooszczędne sprzęty.
Za partnerstwo z serialem (lokowanie produktu, sponsoring) i koordynację działań promocyjnych odpowiedzialna jest agencja digitalowo-contentowa LiquidThread. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
Dołącz do dyskusji: Electrolux głównym partnerem serialu „Rodzinka.pl”