Fast foody zyskują w naszym kraju na popularności
Coraz więcej Polaków odwiedza restauracje szybkiej obsługi, czyli popularne fast foody - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Od ubiegłego roku odsetek Polaków odwiedzających fast foody wzrósł o kilka proc., zaś w ciągu ostatnich 4 lat - o 10 proc.
Niemal połowa (44%) respondentów przyznaje, że w ciągu ostatniego miesiąca konsumowała jedzenie typu fast food.

Korzystanie z restauracji szybkiej obsługi jest szczególnie popularne wśród osób młodszych - do 34 lat z wykształceniem podstawowym lub zawodowym, a odwiedzają je chętnie zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Zdecydowanie najrzadziej po fast food sięgają osoby z wykształceniem wyższym oraz osoby, które mają 45 lat i więcej.
Dane pochodzą z metaanalizy dokonanej na podstawie wyników badań syndykatowych przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia w okresie 2009-2013, w których zadano pytanie o korzystanie z restauracji typu fast food reprezentatywnej grupie Polaków, na próbie powyżej 1000 respondentów rocznie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Fast foody zyskują w naszym kraju na popularności