Fundacja im. Stefana Kuryłowicza wybrała albo/albo
Fundacja im. Stefana Kuryłowicza, która wspiera młodych architektów, dołączyła do grona klientów albo/albo.

Agencja odpowiadać będzie za komunikację PR oraz działania w social media dla aktualnych projektów związanych z pracą Fundacji.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Fundacja im. Stefana Kuryłowicza wybrała albo/albo