„Grubi i wściekli” i „Zaplątani w survival” jesienią w Discovery Channel
Jesienią w Discovery Channel zadebiutują dwa nowe programy „Grubi i wściekli” i „Zaplątani w survival”. Z nowymi odcinkami powrócą na antenę takie pozycje jak m.in. „Dynamo: więcej niż magia”, „Fani czterech kółek” i „Anatomia magii”.

W piątek 12 września Discovery Channel pokaże premierowy odcinek nowego programu „Grubi i wściekli”. Jego bohaterami są mechanicy jednego z warsztatów w Ohio, którzy znają się na naprawie samochodów, a także na gotowaniu.
29 września na antenie stacji zadebiutuje nowa seria „Zaplątani w survival”, w której dwie osoby będą musiały spędzić 21 dni w niegościnnych dla człowieka miejscach na Ziemi. Bohaterowie zostaną na trzy tygodnie związani w pasie dwumetrową stalową liną, a widzowie obejrzą relacje z przetrwania w trudnych warunkach.
Discovery Channel pokaże jesienią programy poświęcone iluzji, m.in. „Anatomię magii”, do której sceny kręcono również w Warszawie. Od października widzowie będą mogli śledzić premierowe odcinki „Dynamo - więcej niż magia”, w których pojawi się wiele sławnych osób. Stacja pokazywać będzie również program „Nie do uwierzenia”, w którym widzowie poznają historię leczenia chłopca Teosia Naturskiego, który urodził się z malformacją, zajmującą połowę głowy.
W październiku Discovery Channel rozpocznie nadawanie najnowszych sezonów takich programów jak: „Walka o bagaż” (1 października), „Wojny magazynowe: Kanada” (15 października), „Co było dalej”, (9 października). 28 października zadebiutuje z kolei nowa seria „Niewyjaśnionych”, w której widzom zaprezentowana zostanie historia polskiego rybaka porwanego z kutra przez UFO.
W listopadowej ramówce znajdą miejsce premierowe odcinki „Wyprawy po cztery kółka”. Odcinek piąty nowej serii został w całości zrealizowany w Polsce, prowadzący Mike Brewer przyjeżdża do naszego kraju z Teksasu, a kieruje się do Włoch (emisja 5 grudnia).
Jesienią na antenę Discovery Channel powrócą też takie serie jak „Ed Stafford poza cywilizacją”, „Nagi instynkt przetrwania”, „Auto-reaktywacja” czy „Fani czterech kółek”.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział Discovery Channel w sierpniu br. wyniósł 0,65 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Grubi i wściekli” i „Zaplątani w survival” jesienią w Discovery Channel