HBO Polska: 'True Blood' zobaczyło 186 tys. widzów
Pierwszy odcinek serialu "Czysta krew", nadany w ubiegłą sobotę,zobaczyło 186 tys. osób. Premiera serialu została poprzedzona dużąogólnopolską kampanią.
Stacja podczas emisji produkcji miała 1,46 proc. udziału wogólnopolskim rynku. W grupie satelitarno- kablowej udział wyniósł2,31 proc. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research dziennyudział stacji 7 lutego ukształtował się na poziomie 0,34 proc.
Wprowadzenie serialu zostało wsparte kampanią promocyjną. Objęłaona swoim zasięgiem TVN,TVN24,TVN Style, AXN, RMF FM, Trójkę orazRadio ZET. Działania reklamowe prowadzono także w sieci (Onet,Interia, Wirtualna Polska, nasza-klasa.pl) oraz w kinach.
Akcja serialu "Czysta krew" toczy się na przedmieściach NowegoOrleanu, w fikcyjnym mieście Bon Temps. Dzięki odkryciu sztucznejkrwi wampiry wychodzą z ukrycia, by walczyć o prawo do byciarównoprawnymi obywatelami. Twórcą serialu jest laureat Oscara AlanBall, pomysłodawca kultowej produkcji Sześć stóp pod ziemią."Czysta krew" zgromadziła największą widownię spośróddotychczasowych produkcji HBO, a grająca w nim Anna Paquin za swojąrolę otrzymała w tym roku Złoty Glob.
12-odcinkowa produkcja jest emitowana na HBO w soboty o godz.22:00. Powtórki można oglądać w HBO2 we wtorki i piątki o godz.22:00.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: HBO Polska: 'True Blood' zobaczyło 186 tys. widzów