„Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu
Trzeci sezon serialu „Hotel 52” oglądało w Polsacie 2,67 mln widzów. To 400 tys. mniej niż przed rokiem. Produkcja przyniosła jednak większe wpływy reklamowe (19 mln wobec 16 mln).
Trzeci sezon zapewnił Polsatowi 17,76 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,23 proc. w grupie 16-49 (przed rokiem było to odpowiednio 20,79 proc. i 22,55 proc. udziału). Największą widownię zgromadził finał produkcji, który zobaczyło 2,83 mln widzów.
| DATA | AMR | SHR% | SHR% 16-49 |
| 24-02-2011 | 2670123 | 16,65% | 18,09% |
| 03-03-2011 | 2671072 | 17,23% | 20,20% |
| 10-03-2011 | 2482639 | 16,37% | 17,80% |
| 17-03-2011 | 2738612 | 17,93% | 19,05% |
| 24-03-2011 | 2739035 | 18,35% | 19,68% |
| 31-03-2011 | 2523377 | 16,72% | 17,72% |
| 07-04-2011 | 2702666 | 17,83% | 19,94% |
| 14-04-2011 | 2699130 | 17,59% | 18,00% |
| 21-04-2011 | 2775117 | 19,38% | 20,97% |
| 28-04-2011 | 2634255 | 17,77% | 19,37% |
| 05-05-2011 | 2542341 | 17,15% | 17,99% |
| 12-05-2011 | 2633395 | 18,42% | 20,09% |
| 19-05-2011 | 2833028 | 19,73% | 21,36% |
| średnio | 2664995 | 17,76% | 19,23% |
| przed rokiem | 3076769 | 20,79% | 22,55% |
Polsat był w trakcie emisji „Hotelu 52” stacją drugiego wyboru wśród ogółu widzów, ale liderem w grupie 16-49. Najlepsza w grupie 4+ okazała się Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl
>>> “Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON
| Konkurencja | AMR | SHR% | SHR / 16-49 |
| TVP1 | 3749174 | 25,05% | 18,15% |
| POLSAT | 2664995 | 17,76% | 19,23% |
| TVN | 2265409 | 15,13% | 15,54% |
| TVP2 | 1422524 | 9,50% | 11,77% |
Serial oglądały przede wszystkim kobiety, mieszkańcy małych i średnich miast z wykształceniem podstawowym i średnim.
>>> 3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON
| Profil | Polsat | ADH % | AFF |
| Płeć | Mężczyźni | 33,11% | 69 |
| Kobiety | 66,89% | 129 | |
| Wiek | 04-09 | 1,89% | 32 |
| 10-15 | 4,78% | 70 | |
| 16 - 19 | 3,59% | 64 | |
| 20 - 24 | 4,88% | 62 | |
| 25 - 29 | 8,08% | 91 | |
| 30 - 34 | 8,06% | 97 | |
| 35 - 39 | 8,54% | 116 | |
| 40 - 44 | 6,19% | 97 | |
| 45 - 49 | 7,40% | 108 | |
| 50 - 54 | 13,09% | 163 | |
| 55 - 59 | 9,58% | 124 | |
| 60+ | 23,90% | 118 | |
| Wlk. miasta | Wieś | 38,55% | 98 |
| < 50 tys. | 24,81% | 103 | |
| 50-100 tys. | 9,21% | 107 | |
| 100-200 tys. | 8,76% | 108 | |
| > 200 tys. | 18,67% | 93 | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 46,60% | 103 |
| Średnie | 32,63% | 110 | |
| Wyższe | 14,10% | 112 | |
| Inne | 6,67% | 52 |
Wpływy reklamowe z trzeciejj serii wyniosły 19 mln zł. Dla porównania pierwszy sezon zarobił 16 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Polsat nada kolejny sezon „Hotelu 52”. Znajdzie się on w jesiennej ramówce. Serial produkuje Akson Studio.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu
“Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON" to w rzeczywistości dane dla drugiego sezonu a "3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON" dla drugiego.