IBM Polska utworzył nowy dział analityki biznesowej
IBM Polska utworzył nowy dział konsultingu ds. zaawansowanejanalityki biznesowej i optymalizacji procesów biznesowych,poinformowali przedstawiciele firmy na konferencji prasowej wśrodę.
"Firmy stają przed wyzwaniem działania w otoczeniu bardziejkonkurencyjnym niż kiedykolwiek wcześniej. Oprócz tego, że liderzymuszą działać szybciej i z większą precyzją, muszą uzyskać przewagęi wzrost. To wymaga nowego podejścia" - powiedział dyrektor działuusług biznesowych IBM Polska Dariusz Śliwowski.
Pion BAO zatrudnia w tej chwili ponad 30 konsultantów. IBMzadeklarował, że będzie budować również w Polsce unikalnekompetencje w obszarze rozwiązań klasy Business Intelligence,kluczowych w nowoczesnej analityce biznesowej. W tym zakresiebędzie także współpracować z uczelniami w Polsce.
Linia usług IBM Business Analytics and Optimization (BAO)obejmuje następujące obszary doradztwa biznesowego: Analizę iOptymalizację Danych Firmy, Zaawansowaną Analitykę, Analizę Ryzykai Możliwości Dokonywania Oszustw.
IBM ocenia, że w latach 2007-2012 Business Analytics andOptimization (BAO) jako segment rynku IT, będzie osiągał szacunkowyroczny wzrost na poziomie 8%, a więc dwukrotnie więcej niż branżajako całość. Firma oczekuje, że w ciągu 5 lat BAO osiągnie poziomsprzedaży porównywalny do kluczowych systemów ERP.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 

Dołącz do dyskusji: IBM Polska utworzył nowy dział analityki biznesowej