„Kawa na ławę” liderem cotygodniowych programów publicystycznych
Wśród programów publicystycznych, nadawanych raz w tygodniu w stacjach newsowych, największą popularnością cieszą się audycje kanału TVN24 - na czele z magazynem „Kawa na ławę” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

W okresie od 1 września do 10 listopada br. „Kawę na ławę”, nadawaną w niedziele o godz. 10.45 na antenie TVN24, oglądało średnio 530 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajmuje emitowana w niedziele o 11.40 w TVN24 „Loża prasowa”, której średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 438 tys. osób (4,71 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez TVP Info w piątki o 20.10 program „Forum”. Gromadzi on 285 tys. widzów (1,88 proc. udziału).
W pierwszej piątce zestawienia znajdują się jeszcze takie programy jak: „Drugie śniadanie mistrzów” (emisja w soboty o 12.10 w TVN24; 260 tys. widzów; 4,56 proc. udziału) oraz „Piaskiem po oczach” (emisja w piątki o 20.00 w TVN24; 255 tys. widzów; 1,71 proc. udziału).
Najwyżej notowany program z Polsat News - nadawany w soboty o 19.30 magazyn „Premierzy” - znalazł się dopiero na miejscu 10. z widownią wynoszącą 100 tys. osób.
Średnia oglądalność cotygodniowych programów publicystycznych, pokazywanych przez stacje informacyjne, w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku | Wszyscy 4+ | |||
Tytuł | Kanał | Dzień i godz. emisji | AMR | SHR % |
KAWA NA ŁAWĘ | TVN24 | niedziela 10.45 | 529 805 | 6,21% |
LOŻA PRASOWA | TVN24 | niedziela 11.40 | 438 232 | 4,71% |
FORUM | TVP Info | piątek 20.10 | 284 941 | 1,88% |
DRUGIE ŚNIADANIE MISTRZÓW | TVN24 | sobota 12.10 | 259 707 | 4,56% |
PIASKIEM PO OCZACH | TVN24 | piątek 20.00 | 255 069 | 1,71% |
JAN POSPIESZALSKI BLIŻEJ | TVP Info | czwartek 22.30 | 220 441 | 2,41% |
BABILON | TVN24 | sobota 14.10 | 205 864 | 2,88% |
WORONICZA 17 | TVP Info | niedziela 10.10 | 164 819 | 2,01% |
KOD DOSTĘPU | TVP Info | piątek 21.15 | 153 600 | 1,05% |
PREMIERZY | Polsat News | sobota 19.30 | 100 212 | 0,72% |
KALKULATOR POLITYCZNY | Polsat News | niedziela 11.15 | 84 508 | 0,96% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do audycji „Kawa na ławę” (168 tys. widzów; 4,63 proc. udziału), a drugie miejsce zajmuje „Loża prasowa” (108 tys.; 2,77 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium sklasyfikowany został program „Drugie śniadanie mistrzów” (103 tys.: 4,31 proc.).
Średnia oglądalność cotygodniowych programów publicystycznych, pokazywanych przez stacje informacyjne, w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku | Wszyscy 16-49 | |||
Tytuł | Kanał | Dzień i godz. emisji | AMR | SHR % |
KAWA NA ŁAWĘ | TVN24 | niedziela 10.45 | 167 937 | 4,63% |
LOŻA PRASOWA | TVN24 | niedziela 11.40 | 107 982 | 2,77% |
DRUGIE ŚNIADANIE MISTRZÓW | TVN24 | sobota 12.10 | 103 016 | 4,31% |
BABILON | TVN24 | sobota 14.10 | 56 365 | 2,01% |
PIASKIEM PO OCZACH | TVN24 | piątek 20.00 | 37 622 | 0,66% |
JAN POSPIESZALSKI BLIŻEJ | TVP Info | czwartek 22.30 | 28 779 | 0,65% |
WORONICZA 17 | TVP Info | niedziela 10.10 | 28 203 | 0,81% |
KALKULATOR POLITYCZNY | Polsat News | niedziela 11.15 | 24 712 | 0,66% |
FORUM | TVP Info | piątek 20.10 | 20 161 | 0,34% |
KOD DOSTĘPU | TVP Info | piątek 21.15 | 18 580 | 0,30% |
PREMIERZY | Polsat News | sobota 19.30 | 15 165 | 0,28% |
W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności głównych cotygodniowych programów publicystycznych w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku, które oglądać można na antenie stacji informacyjnych (TVN24, TVP Info oraz Polsat News).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” liderem cotygodniowych programów publicystycznych