Lensomai Communication wspiera komunikację i PR Kraft Heinz
Agencja Lensomai Communication rozpoczyna współpracę z Kraft Heinz Polska, właścicielem marek Heinz i Pudliszki. Agencja zajmie się stworzeniem strategii i obsługą działań w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Lensomai Communication współtworzy dla Kraft Heinz strategię komunikacji korporacyjnej. Obejmuje też biuro prasowe oraz odpowiada za stworzenie koncepcji i realizację projektów specjalnych komunikacji zewnętrznej. Współpraca ma charakter stały. Po stronie agencji za obsługę firmy odpowiada team Agnieszki Piotrowskiej, senior PR & marketing consultant.
- Mamy nastawioną na potrzebny konsumenta wizję linii produktowych, prowadzimy zaawansowane prace R&D angażując się w ambitne projekty z zakresu ESG, a także tworzymy znakomite środowisko rozwoju zawodowego profesjonalistów. Oferujemy innowacyjne programy leadershipowe oraz jako pionierzy w branży wdrażamy wymierne cele z zakresu diversity. Kluczowe znaczenie ma dla nas, aby rynek i konsumenci dowiedzieli się o tym - mówi Marta Pilczuk, CEO Kraft Heinz Polska.
Kraft Heinz oferuje różnorodne programy rozwoju talentów, w tym Leadership Masters organizowany we współpracy z amerykańskimi uniwersytetami. Organizacja inwestuje również w działania w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Lensomai Communication wspiera komunikację i PR Kraft Heinz