Ludwik Krakowiak: z „PC World” i „Networld” do agencji Profeina
Ludwik Krakowiak zaczął pracę w agencji public relations Profeina. Wcześniej przez ponad 10 lat pracował w magazynach „PC World” i „Networld” (wydawanych przez IDG Poland).
Ludwik Krakowiak

W Profeinie Ludwik Krakowiak odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacji dla firm z obszaru IT i nowych technologii. Klientami agencji są m.in. Blue Media, Coders Lab, Dreamcommerce, Eurosender, Skilltrade oraz Smogathon.
Poprzednio przez 12 lat pracował w „PC World” i „Networld” (IDG Poland). Początkowo był dziennikarzem, specjalizował się w tematyce nowoczesnych technologii informacyjnych, oprogramowania i e-commerce. W połowie 2013 roku został redaktorem naczelnym obu magazynów.
Krakowiak jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.
Zmiany personalne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ludwik Krakowiak: z „PC World” i „Networld” do agencji Profeina