„Mam talent!” zyskał 200 tys. widzów. Za rok kolejna edycja
Siódma edycja „Mam talent!” zgromadziła o 200 tys. widzów więcej niż emitowana rok temu szósta seria talent-show. TVN w czasie emisji programu był zdecydowanym liderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 48,3 mln zł.

TVN siódmą odsłonę „Mam talent!” emitował w soboty o godz. 20.00 w okresie od 6 września do 6 grudnia br. Średnia widownia odcinków tej edycji show wyniosła 3,38 mln osób, co przełożyło się na 21,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą publiczność zgromadził finałowy odcinek formatu, który miał 3,52 mln oglądających.
Top odcinki siódmej edycji „Mam talent!”
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR% |
06-12-2014 | 19:59 | 22:10 | 3 902 347 | 23,81% |
27-09-2014 | 20:01 | 21:41 | 3 740 922 | 24,40% |
18-10-2014 | 20:00 | 21:41 | 3 674 243 | 23,08% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program zyskał 210 tys. widzów. Emitowaną wówczas szóstą serię formatu średnio oglądało 3,17 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 21,43 proc. oraz 23,92 proc. udziału (więcej na ten temat).
„Mam talent!” w swoim paśmie emisji pozostał zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, która miała 13,37 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała serwis pogodowy, serial „Komisarz Alex” oraz filmy fabularne. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 11,12 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP2 („The Voice of Poland”; 10,48 proc.).
W grupie komercyjnej przewaga TVN nad konkurentami była jeszcze większa. Drugie miejsce należało tutaj do Polsatu, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.
Widownia programu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN - Mam talent! | 3 376 905 | 21,88% | 23,10% |
TVP1 | 2 063 268 | 13,37% | 9,69% |
Polsat | 1 716 387 | 11,12% | 14,43% |
TVP2 | 1 617 079 | 10,48% | 10,00% |
Wpływy z reklam przy emisji „Mam talent! 7” wyniosły 48,27 mln zł, podczas gdy szósta seria przyniosła z reklam 74,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zwycięzcą siódmej edycji programu został 15-letni wokalista Adrian Makar. Wygrał on 300 tys. zł. Drugie miejsce zajęła Berenika Nienadowska, a trzeci był Mateusz Guzowski.
TVN jest zadowolony z wyników oglądalności siódmej odsłony „Mam talent!”. Kolejną edycją show widzowie stacji prawdopodobnie zobaczą jesienią 2015 roku - ostateczna decyzja zapadnie wiosną.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” zyskał 200 tys. widzów. Za rok kolejna edycja