Marta Karasińska: z Chello do MTV Networks
Marta Karasińska od września br. objęła nowo utworzone stanowiska dyrektora trade marketingu w MTV Networks International Emerging Markets.
Karasińska odpowiedzialna jest za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych skierowanych bezpośrednio do klientów biznesowych MTV Networks w regionie Emerging Markets (Polska, Węgry, Afryka, Rosja, Izrael, Kraje Arabskie). Na nowym stanowisku Karasińska podlega bezpośrednio Marjory Van Mackelenbergh, VP business services and VP music content w MTV Networks International Emerging Markets, a swoją funkcję sprawuje w polskim biurze spółki.

Marta Karasińska przez ostatnie 11 lat była związana z polskim oddziałem firmy Chello Central Europe, gdzie zajmowała sie m.in. marketingiem, PR, trade marketingiem, sprzedażą. Ostatnio, do sierpnia br. sprawowała tam funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży. Wcześniej związana była z BMG Music Poland, gdzie odpowiadała za telewizyjną promocję artystów zagranicznych w Polsce.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Marta Karasińska: z Chello do MTV Networks