Metamorfoza pisma „M jak mieszkanie”
Od czerwcowego numeru, który ukaże się 13 maja br., miesięcznik „M jak mieszkanie” (Murator SA) będzie mieć nową szatę graficzną, logo oraz zmienioną zawartość.
Nowy layout tytułu zawierać ma więcej światła i bardziej wyraziste kolory, a czcionki staną się bardziej okrągłe, podobnie jak kształty ramek i zdjęć.
W ramach zmian zawartości wydawca zrezygnuje w piśmie z treści o tematyce prawno-finansowej i kulinarnej. Zastąpią je materiały dotyczące pomysłowych wnętrz, w tym autorskie sesje młodych projektantów, realizowane w studiu fotograficznym Pentagon Studio Foto, należącym do Muratora.
Wprowadzone zostaną także nowe rubryki jak m.in.: „Lekcja stylu”, „Zrób sobie dizajn” czy „Zakupy na skróty”. Bez zmian pozostanie objętość magazynu wynosząca 136 stron i jego cena (4,90 zł).

Autorką projektu nowej makiety „M jak mieszkanie” jest Justyna Cieślak, grafik pisma, zaś logo zaprojektował Rościsław Szwedow, dyrektor kreatywny Muratora.
Odświeżony numer miesięcznika „M jak mieszkanie” promowany będzie w czasopismach i serwisach internetowych należących do Muratora.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Metamorfoza pisma „M jak mieszkanie”