Mobilking parodiuje świąteczne promocje
Operator komórkowy Mobilking uruchomił na swojej stronie dział
"Święta grzechu warte" parodiujący promocje związane z Bożym
Narodzeniem. Zamieszczono w nim m.in. grę "Świąteczna gorączka", w
której należy omijać sklepowe pułapki i poruszać się samochodem na
zatłoczonym i zaśnieżonym parkingu.
W uruchomionym pod adresem www.mobilking.pl/swieta dziale
swojej strony internetowej operator komórkowy Mobilking promuje
"Święta grzechu warte". Firma wychodząc z założenia, że prawdziwi
mężczyźni, do których kieruje swoją ofertę, nienawidzą
przesiąkniętego komercją okresu przed Bożym Narodzeniem, proponuje
im rozrywkowe treści związane z tą postawą. I tak w witrynie
zamieszczono grę "Świąteczna gorączka", w której należy m.in.
omijać sklepowe pułapki i pseudopromocje oraz manewrować samochodem
na zatłoczonym i zaśnieżonym parkingu. Z kolei na podstronie
"Świąteczny survival" opublikowano pierwszą z sześciu sond, w
której można zaproponować najlepszy prezent dla prawdziwego faceta.
W serwisie uruchomione jeszcze zostaną dwie sekcje, które Mobilking
zapowiada jako bezkonkurencyjne niespodzianki.
Dołącz do dyskusji: