Debiut „Najgorszego kucharza” miał 802 tys. widzów, a „Wkręconych w randkę” - 419 tys.
Pokazany w czwartek wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego reality-show „Najgorszy kucharz” oglądało średnio 802 tys. widzów. Z kolei debiut programu „Wkręceni w randkę” zainteresował 419 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

W czwartek, 12 września br. o godz. 20.35 Dwójka pokazała pierwszy odcinek nowego reality-show „Najgorszy kucharz”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 802 tys. osób. Przełożyło się to na 5,59 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Debiut „Gra słów. Krzyżówka” z 573 tys. widzów, „Gotowi do gotowania. Start!” z - 469 tys., a „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?” z - 544 tys.Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 2,58 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,05 mln, a w 16-59 - 1,45 mln).

„Najgorszy kucharz” to polska wersja formatu „Worst Cooks” stworzonego przez All3media. Uczestnikami projektu są wyłonione w castingach osoby, które cechują się słabymi umiejętnościami kulinarnymi. W trakcie trwania projektu uczą się oni gotowania od zawodowych kucharzy. Następnie uczestnicy rywalizują ze sobą w przygotowaniu jak najlepszych posiłków.
Tego samego dnia o godz. 21.40 stacja wyemitowała pierwszy odcinek nowego programu „Wkręceni w randkę”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 419 tys. widzów (RCH - 1,54 mln). Przełożyło się to na 3,43 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 2,85 proc. w grupie 16-49 oraz 3,24 proc. w grupie 16-59.

Formuła „Wkręconych w randkę” oparta została na formacie „Matchmakers”. W programie uczestnicy biorą udział w randkach, które organizowane są przez ich przyjaciół. Single dopiero po trzech spotkaniach dowiadują się, że spotkania z ich potencjalną drugą połówką zostały zaaranżowane.
Randkowy show prowadzą Anna Lucińska i Aleksander Sikora.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Debiut „Najgorszego kucharza” miał 802 tys. widzów, a „Wkręconych w randkę” - 419 tys.
Współczuje...