467 tys. widzów nowego programu „Gra Muzyka”. TV Puls wygrał z TV4 i TVN7
Nowy program Telewizji Puls „Gra Muzyka” oglądało średnio 467 tys. widzów. Stacja w czasie emisji cyklu z udziałem Roberta Janowskiego wypada lepiej od Czwórki i TVN7. Wpływy z reklam wyniosły 1,85 mln zł.

„Gra Muzyka” w TV Puls oglądać można było w soboty o godz. 19.00, w okresie od 7 września do 9 listopada 2019 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 467 tys. widzów, co przełożyło się na 3,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wyższe wyniki cykl notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wyniósł 6 proc., a w DVB-T 16-49 - 6,27 proc.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z pojedynczych odcinków produkcji obejrzało średnio 1,35 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 427 tys.).
Zdecydowanie największą widownię miał finałowy odcinek teleturnieju. Śledziło go średnio 725 tys. osób.
Stacja TV Puls w czasie emisji programu wygrała walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami. Czwórka w tym paśmie miała 3,25 proc. udziału, a TVN7 - 1,78 proc.
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TV Puls jest stacją drugiego wyboru na tle swoich głównych konkurentów.

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków show wyniosły 1,85 mln zł.
„Gra Muzyka” to autorski projekt TV Puls i Media Corporation z Robertem Janowskim w roli gospodarza.
Program opiera się regułach popularnej gry w kółko i krzyżyk. W studio pojawiają się tacy goście jak: Doda, Piotr Cugowski, Alicja Majewska i Włodzimierz Korcz oraz zespoły: Weekend, Kombii, Future Folk, Varius Manx, Pectus i Feel.

Newsletter








Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 467 tys. widzów nowego programu „Gra Muzyka”. TV Puls wygrał z TV4 i TVN7