Polo TV najchętniej oglądanym kanałem muzycznym. 4Fun.TV z największym wzrostem
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu 2023 roku było Polo TV, które wyprzedziło Eskę TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4FunTV, a najwięcej straciła Eska Rock TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2023 roku wyniósł 0,34 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 10,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Stacja na pozycję lidera awansowała z drugiej lokaty.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugie miejsce spadła Eska TV, której udział wyniósł 0,32 proc., po spadku o 33,33 proc.
4Fun.TV z największym wzrostem
Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV, który awansował z piątej lokaty (do góry o 123,08 proc. do 0,29 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z kolei najwięcej straciła stacja Eska Rock TV - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału. Kanał zajął ostatnią lokatę.
.png)
Polo TV na czele również w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu 2023 roku liderem było Polo TV. Udział kanału, po spadku o 9,68 proc., wyniósł 0,28 proc.
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,20 proc. (w dół o 20 proc.). Podium uzupełnia kanał Stars.tv, który awansował z miejsca czwartego (+ 44,44 proc. do 0,13 proc.).
W tym ujęciu najwięcej też zyskała stacja 4Fun.TV (83,33 proc. do 0,11 proc.). Z kolei najwięcej ex aequo straciły Power TV i Nuta.TV (50 proc. do 0,01 proc. w przypadku obu kanałów).
.png)
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Polo TV najchętniej oglądanym kanałem muzycznym. 4Fun.TV z największym wzrostem