Udział Polo TV spadł o 45 proc., a Eski - o 48 proc. Stars.tv na podium najchętniej oglądanych kanałów
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w listopadzie 2022 roku było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4FunTV, a najwięcej straciła Nuta.TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2022 roku wyniósł 0,27 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 44,90 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,15 proc., po spadku o 48,28 proc.
Podium uzupełnia kanał Stars.tv, który miał 0,13 proc. udziału (bez zmian).
4Fun.TV z największym wzrostem
Czwarty był kanał 4Fun.TV, który awansował z szóstej lokaty (do góry o 42,86 proc. do 0,10 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z kolei najwięcej straciła stacja Nuta.TV - było to 66,67 proc. do 0,01 proc. udziału. Kanał spadł z 11. na 16. lokatę.
0,03 proc. udziału Mixtape
0,03 proc. udziału zanotował kanał Mixtape (zajmujący w zestawieniu ósmą lokatę), który prezentuje muzykę hip-hop. Stacja wystartowała 18 września 2020 roku, a od 1 lutego br. obecna jest w panelu NAM. Za sprzedaż reklam w kanale odpowiada TVN Media.

Polo TV na czele również w 16-49, 4Fun.TV na drugim miejscu
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie 2022 roku liderem też było Polo TV. Udział kanału, po spadku o 53,42 proc., wyniósł 0,34 proc.
Druga była stacja 4Fun.TV, której udział wyniósł 0,26 proc. (do góry o 73,33 proc.). Kanał awansował z piątej lokaty. Podium uzupełnia Eska TV, która spadła z miejsca drugiego (- 54,55 proc. do 0,25 proc.).
W tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Music Box Polska (do góry o 200 proc. do 0,03 proc.). Z kolei najwięcej straciło Power TV (66,67 proc. do 0,03 proc.).
Kanał Mixtape w tej grupie miał 0,08 proc. udziału. Stacja w rankingu zajęła miejsce siódme.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Udział Polo TV spadł o 45 proc., a Eski - o 48 proc. Stars.tv na podium najchętniej oglądanych kanałów