520 tys. widzów „Misji pies”. TVN przegrywa tylko z TVP1
Nowy program „Misja pies” gromadzi średnio 517 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu z Joanną Krupą jest wiceliderem rynku, przegrywając z TVP1 pokazującą wówczas konkursy skoków narciarskich.

Premierowe odcinki misyjnego programu „Misja pies” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 16.25, począwszy od 4 marca 2017 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych emisji wyniosła 517 tys. widzów, co przełożyło się na 4,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 568 tys. osób.

TVN w czasie emisji „Misji pies” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym paśmie zajmuje TVP1, która pokazuje wówczas konkursy skoków narciarskich (które zwykle śledzi kilka mln widzów), co przekłada się na aż 36,85 proc. udziału. Trzecia jest Dwójka (gł. programy kabaretowe; 4,52 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada Polsat („Daleko od noszy - reanimacja” i „Ameryka marzeń”; 3,79 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

„Misja pies” to program, w którym modelka Joanna Krupa wspólnie z ekspertami pomaga uczestnikom w wychowaniu psa oraz w znalezieniu wymarzonego zwierzęcia do adopcji. Widzowie poznają też najważniejsze zasady związane z opieką nad psami.
Sponsorem i inicjatorem programu jest Marka karmy dla psów Pedigree.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 520 tys. widzów „Misji pies”. TVN przegrywa tylko z TVP1