Serial „Za marzenia” stracił 1,33 mln widzów. TVP2 wiceliderem
Drugi sezon serialu „Za marzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 961 tys. widzów, o 1,33 mln osób mniej niż pokazywany rok temu pierwszy sezon. Produkcja daje TVP2 pozycję wicelidera rynku w 4+ i trzecie miejsce w 16-49.
„Za marzenia 2” na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki o godz. 21.55, począwszy od 4 marca br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 961 tys. osób, co przełożyło się na 8,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie największą popularnością do tej pory cieszył drugi odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,15 mln oglądających.

Dla porównania, pierwsze trzy odcinki pierwszej edycji serialu pokazane rok temu w tym paśmie oglądało średnio 2,29 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 17,31 proc., 15,66 proc. i 16,59 proc. udziału. Oznacza to, że serial jak na razie ma o 1,33 mln widzów mniej.
TVP2 w paśmie nadawania serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVN, który emitując wtedy gł. serial „Odwróceni. Ojcowie i córki”, osiąga 10,60 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne i „Ślad”; 8,43 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Teatr TV” i serial „Parada oszustów”; 2,87 proc.).
Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest stacją trzeciego wyboru.

Obyczajowo-komediowa produkcja „Za marzenia” została luźno oparta na debiutanckiej książce Karoliny Frankowskiej „Zaczaruj mnie”. Cykl przedstawia losy trójki przyjaciół, którzy przechodzą ze studenckiego życia w dorosłość.
Główne role w serialu grają: Maja Bohosiewicz, Anna Karczmarczyk i Piotr Nerlewski, a obok nich wystąpią m.in.: Katarzyna Figura, Radosław Krzyżowski, Izabela Kuna, Marcin Perchuć, Kamil Kula, Paulina Chruściel, Dominika Gwit, Maciej Radel, Malwina Turek, Mikołaj Cieślak, Piotr Ligieza, Jakub Mazurek, Marcin Bosak i Krzysztof Czeczot.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Serial „Za marzenia” stracił 1,33 mln widzów. TVP2 wiceliderem