Serial „Za marzenia” stracił 450 tys. widzów. TVP2 wiceliderem
Drugi sezon serialu „Za marzenia” oglądało średnio 1,01 mln widzów, o 450 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu pierwszy sezon. Produkcja dała TVP2 pozycję wicelidera rynku w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,47 mln zł.

„Za marzenia 2” na antenie TVP2 oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.55, w okresie od 4 marca do 3 czerwca br. Średnia widownia premierowych odcinków serialu wyniosła 1,01 mln osób, co przełożyło się na 8,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością do tej pory cieszył odcinek produkcji z 6 maja - zgromadził on przed telewizorami 1,20 mln oglądających.

Dla porównania, pierwszą edycję serialu pokazaną rok temu w tym paśmie oglądało średnio 1,46 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 11,91 proc., 11,15 proc. i 11,39 proc. udziału. Oznacza to, że produkcja straciła 450 tys. widzów.
TVP2 w paśmie nadawania serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie był TVN, który emitując wtedy serial „Odwróceni. Ojcowie i córki”, filmy fabularne i „Projekt Lady”, osiągał 9,83 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. filmy fabularne i „Ślad”; 8,76 proc.), a czwarta - TVP1 (m.in. „Teatr TV” oraz seriale „Parada oszustów” i „Ekstradycja”; 3,02 proc.).
Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją trzeciego wyboru.

Wpływy reklamowe wokół premierowych emisji drugiego sezonu serialu wyniosły 7,65 mln zł. Dla porównania pierwszy sezon z reklam zarobił 4,47 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Obyczajowo-komediowa produkcja „Za marzenia” została luźno oparta na debiutanckiej książce Karoliny Frankowskiej „Zaczaruj mnie”. Cykl przedstawia losy trójki przyjaciół, którzy przechodzą ze studenckiego życia w dorosłość.
Główne role w serialu grają: Maja Bohosiewicz, Anna Karczmarczyk i Piotr Nerlewski, a obok nich wystąpią m.in.: Katarzyna Figura, Radosław Krzyżowski, Izabela Kuna, Marcin Perchuć, Kamil Kula, Paulina Chruściel, Dominika Gwit, Maciej Radel, Malwina Turek, Mikołaj Cieślak, Piotr Ligieza, Jakub Mazurek, Marcin Bosak i Krzysztof Czeczot.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


.webp)
Dołącz do dyskusji: Serial „Za marzenia” stracił 450 tys. widzów. TVP2 wiceliderem
OD Poniedziałku do Czwartku 20:15 TVN