Optoma nowym klientem Sarota PR
Agencja Sarota PR nawiązała współpracę z producentem projektorów, firmą Optoma.
Zespół Sarota PR zajmie się prowadzeniem relacji z mediami oraz PR produktowym. Za działania po stronie agencji odpowiadają Jacek Dembicki oraz Michał Chrobot.
W ramach umowy agencja prowadzi także działania dla NuForce – należącej do Optomy marki urządzeń audio.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Optoma nowym klientem Sarota PR