Ostatni sezon „Usta Usta” z najwyższą widownią
Trzeci i ostatni sezon serialu „Usta Usta” oglądało w TVN średnio 2,11 mln widzów, więcej niż dwie poprzednie serie. Wpływy z reklam wyniosły 11,7 mln zł.
Trzeci sezon produkcji „Usta Usta”, emitowany w telewizji TVN od marca we wtorki o 21.30, miał średnio 15,17 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,78 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem stacja miała w tym paśmie odpowiednio 14,69 proc. i 17,53 proc. udziału.
| Usta Usta | |||
| DATA | AMR | SHR % | SHR / 16-49 |
| 01-03-2011 | 1933586 | 13,58% | 16,56% |
| 08-03-2011 | 1802186 | 13,40% | 18,08% |
| 15-03-2011 | 1933266 | 14,20% | 19,32% |
| 22-03-2011 | 2072148 | 15,57% | 19,20% |
| 29-03-2011 | 1872000 | 12,99% | 17,85% |
| 05-04-2011 | 2150826 | 15,07% | 19,41% |
| 12-04-2011 | 2190717 | 15,78% | 19,86% |
| 19-04-2011 | 2327756 | 17,21% | 22,34% |
| 26-04-2011 | 2306067 | 17,12% | 22,56% |
| 03-05-2011 | 2488946 | 16,72% | 22,07% |
| średnio | 2109512 | 15,17% | 19,78% |
| średnio 2009 | 2041532 | 14,69% | 17,53% |
Pierwszy sezon „Usta Usta” emitowany wiosną 2010 roku (w soboty o godzinie 20.00) śledziło 2 mln widzów, drugi nadawany jesienią (we wtorki o 21.30) 1,78 mln osób.
| Sezon | AMR | SHR% | SHR / 16-49 |
| Wiosna 2010 | 1994676 | 14,88% | 19,86% |
| Jesień 2010 | 1782823 | 12,58% | 16,48% |
| Wiosna2011 | 2109512 | 15,17% | 19,78% |
TVN podczas emisji serialu „Usta Usta” wiosną był stacją drugiego wyboru. Liderem w obu grupach okazała się Dwójka nadająca „Magazyn Expresu Reporterów” - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
| Konkurencja | AMR | SHR% | SHR / 16-49 |
| TVP2 | 3557131 | 25,62% | 20,30% |
| TVN | 2109512 | 15,17% | 19,78% |
| TVP1 | 1927496 | 13,88% | 12,77% |
| POLSAT | 1861907 | 13,41% | 14,92% |
Produkcję oglądały głównie kobiety, mieszkańcy miast, osoby legitymujące się wykształceniem średnim i wyższym.
| Profil | TVN | ADH % | AFF |
| Płeć | Mężczyźni | 32,70% | 68 |
| Kobiety | 67,30% | 130 | |
| Wiek | 4-9 | 2,14% | 36 |
| 10-15 | 4,33% | 64 | |
| 16 - 19 | 3,57% | 64 | |
| 20 - 24 | 4,20% | 53 | |
| 25 - 29 | 11,42% | 128 | |
| 30 - 34 | 11,88% | 143 | |
| 35 - 39 | 12,15% | 165 | |
| 40 - 44 | 9,53% | 149 | |
| 45 - 49 | 6,28% | 91 | |
| 50 - 54 | 6,69% | 83 | |
| 55 - 59 | 9,19% | 119 | |
| 60+ | 18,62% | 92 | |
| Wlk. miasta | Wieś | 27,56% | 70 |
| < 50 tys. | 23,81% | 99 | |
| 50-100 tys. | 10,03% | 117 | |
| 100-200 tys. | 8,65% | 107 | |
| > 200 tys. | 29,95% | 149 | |
| Zawód | Top management | 13,83% | 159 |
| Pracownicy średniego szczebla | 23,19% | 154 | |
| Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,46% | 87 | |
| Emeryci | 24,52% | 95 | |
| Inni | 20,99% | 68 | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 42,15% | 93 |
| Średnie | 32,33% | 109 | |
| Wyższe | 19,05% | 152 | |
| Inne | 6,47% | 51 |
Produkcja była adaptacją oryginalnego serialu „Cold Feet”, emitowanego w Wielkiej Brytanii w latach 1997-2006 w kanale ITV. Głównym bohaterem był Adam (Paweł Wilczak), który znalazł swoją wymarzoną Julię (Magdalena Różczka). Poprzez tę dwójkę widzowie poznawali pozostałe pary: Izę i Piotrka (Sonia Bohosiewicz, Wojciech Mecwaldowski) oraz Agnieszkę i Krzysztofa (Magdalena Popławska, Marcin Perchuć). Każda z nich przechodziła różne fazy związku - od pierwszego flirtu, aż po poważne zawirowania małżeńskie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Ostatni sezon „Usta Usta” z najwyższą widownią
Szkoda, szkoda...